اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طرقبه شاندیز:

مانور کاهش اثرات بلایای طبیعی در طرقبه شاندیز برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار طرقبه شاندیز گفت: 20 مهر ماه مانور کاهش اثرات بلایای طبیعی در شهرستان طرقبه شاندیز برگزار می‌شود.

مانور کاهش اثرات بلایای طبیعی در طرقبه شاندیز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه شاندیز، علی اکبر رمضانی صبح امروز و در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: با توجه به تهدیدات اقتصادی مدیریت و نظارت بر بازار باید توسط مسئولان مربوطه تشدید شده تا برخی فرصت‌طلبان از این شرایط توان سوء استفاده نداشته باشند.

رمضانی در ادامه به روز کاهش اثرات بلایای طبیعی اشاره کرد و افزود: هر مدیری در مجموعه شهرستان باید در حوزه خود سعی بر کاهش و پیشگیری از صدمات حوادث طبیعی داشته باشد تا در حوادث طبیعی کمترین میزان خسارت را داشته باشیم.

وی با تأکید بر فرهنگ‌سازی در مدارس برای کاهش حوادث طبیعی و خسارت‌بار، خاطرنشان کرد: در روز 20 مهر ماه مانور کاهش اثرات بلایای طبیعی در شهرستان طرقبه شاندیز برگزار می‌شود همچنین به صورت سرزده از برخی ادارات و سازمان‌ها بازدید می‌شود.

فرماندار طرقبه شاندیز در ادامه اتمام پروژه‌های نیمه تمام و طرح مهر ماندگار شهرستان را ضرورتی مهم دانست و افزود: پروژه روشنایی محور مشهد ـ شاندیز و مرکز توانبخشی جانبازان شهرستان و نیز تکمیل و بهره‌برداری جاده ورودی شهر طرقبه باید در اولویت ادارات شهرستان باشد.

رمضانی تأکید کرد: با توجه به گردشگری بودن منطقه طرقبه و گذشت سریع فصل کاری شهرداری طرقبه تمام توان خود را برای اتمام پروژه ورودی شهر طرقبه و جاده کمربندی طرقبه به کار گیرد.

وی از مسئولان شهرستان خواست تا در اتمام پروژه‌ها تمام تلاش خود را به کار گیرند.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول