اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

دولت از بخش خصوصی با عنوان شریک اقتصادی حمایت می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار همدان با تأکید بر حمایت دولت از بخش خصوصی گفت: دولت بخش خصوصی را در فعالیت‌های اقتصادی شریک خود دانسته و از آن حمایت می‌کند.

دولت از بخش خصوصی با عنوان شریک اقتصادی حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس علی‌محمد آزاد در همایش بزرگ فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان همدان در این حمایت افزود: تأمین مواد اولیه، انرژی و صدور مجوزهای لازم، آورده دولت و سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال و کارآفرینی آورده بخش خصوصی خواهد بود.

وی اضافه کرد: درآمد حاصل از این شراکت برای سرمایه‌گذار و تولیدکننده و آنچه باقی می‌ماند اشتغال و گردش مالی در سطح جامعه برای دولت است که خود سودی بسیار خواهد بود.

استاندار همدان با بیان اینکه درب اتاق استاندار همیشه برای حضور سرمایه‌گذاران باز است، اظهار داشت: اگر یک هزار سرمایه‌گذار برای دیدار با استاندار وقت بخواهند و در عین حال معاونان استاندار نیز درخواست وقت داشته باشند من فرصت را به سرمایه‌گذار می‌دهم تا شاید یک نفر سرمایه‌گذار را جذب کنم.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت‌ها را هم نباید فراموش کرد، گفت: هرچند نمی‌خواهیم بگوییم که همه چیز خوب است اما برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای باشد که فضای کشور و تحریم‌های موجود را در نظر گرفت.

آزاد از همراهی ملت ایران در مباحث اقتصادی با عنوان منبع بزرگ و مهم یاد کرد و افزود: اگر از این ظرفیت مهم درست استفاده شود مطمئناً به نتایج مطلوبی خواهیم رسید.

وی تعامل و همکاری بخش خصوصی با دولت را عامل پیشرفت و پشت سر گذاشتن تحریم‌ها دانست و اظهار داشت: با مقاومت و تلاش و طرح ساز و کارهای مناسب، آنچه مورد توجه رهبری است تحقق خواهد پذیرفت.

استاندار همدان با اشاره به آمادگی استان برای همکاری با بخش خصوصی تصریح کرد: اگر گره‌ای با دستان ما باز شود مطمئناً کمک خواهیم کرد در غیر این صورت توسط دولتمردان این کار را انجام می‌دهیم.

وی تأکید کرد: برای رشد و توسعه باید مسائل را تعریف و مشخص کرد و با راه حل منطقی پیش رفت.

آزاد در ادامه وجود راه آهن، تولیدات متنوع کشاورزی و... را از مزیت‌های خوب استان همدان بیان کرد و گفت: این مزیت‌ها در نوع خود منحصر به فرد بوده و باید مورد توجه جدی باشد.

وی در پایان از گردشگری به عنوان یکی دیگر از ظرفیت‌های مهم استان یاد کرد و افزود: آنچه در استان اتفاق می‌افتد آمدن بی‌برنامه گردشگر و رفتن بی‌برنامه آنان است که باید در این زمینه تلاش کرد. 

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول