اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول معاونت مهندسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

چرخ اقتصاد کشور با حمایت از تولید ایرانی نمی‌ایستد

خبرگزاری فارس: مسئول معاونت مهندسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: اگر هر ایرانی به سهم خود، تولیدات ملی را حمایت کند، چرخ اقتصاد این مملکت حتی برای ثانیه‌ای هم از حرکت باز نخواهد ایستاد.

چرخ اقتصاد کشور با حمایت از تولید ایرانی نمی‌ایستد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمد صدیق عصر امروز در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، با ابراز خرسندی از فعالیت‌های صورت گرفته در منطقه ویژه عنوان کرد: منطقه ویژه دارای شرایط بسیار خوبی از نظر سرمایه‌گذاری خصوصا در سال‌های اخیر است و با تلاش و پشتکاری که از مهندس احمدی سراغ دارم یقین دارم که در آینده می‌توانیم شاهد بالندگی هر چه بیشتر منطقه ویژه در حوزه‌های مختلف صنعتی باشیم.

وی در ارتباط با هدف این بازدید از مجموعه منطقه ویژه و شرکت‌های مستقر در آن افزود: هدف ما تعامل هر چه بیشتر با منطقه ویژه است و تلاش ما در راستای مشارکت در رفع بخشی از مشکلات سر راه سرمایه‌گذاران عزیز است، کما اینکه معتقدم تمامی افراد مشغول به کار در منطقه ویژه یک هدف را دنبال می‌کنند و آن هم تلاش در جهت توسعه و آبادانی این مجموعه است.

این مقام مسئول در بازدید از شرکت‌های مستقر و فعال در منطقه ویژه افزود: روح کار و سازندگی را می‌توان در جای جای منطقه ویژه احساس کرد و با گفت‌وگویی که با مدیران شرکت‌ها داشتم متوجه شدم که با تمام وجود و با همت و تلاشی خستگی‌ناپذیر و با تمام موانع و مشکلاتی که معمولا گریبان‌گیر هر سرمایه‌گذار و صنعتگری است به فعالیت‌های خود در جهت به حرکت درآوردن چرخ صنعت بوشهر ادامه می‌دهند و خم به ابرو نمی‌آورند.

وی در پایان به اهمیت موضوع حمایت از تولید ملی اشاره و خاطر نشان کرد: اگر هر ایرانی به سهم خود، تولیدات ملی را حمایت کند، چرخ اقتصاد این مملکت حتی برای ثانیه‌ای هم از حرکت باز نخواهد ایستاد. 

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با اشاره به مشکلات حوزه سرمایه‌گذاری اظهار داشت: با توجه به اینکه افتتاح هر کارخانه یا شرکت تولیدی در منطقه ویژه نیازمند شرایطی است که ما به عنوان سازمان مسئول موظف به تأمین آنها هستیم، برق یکی از آن دسته از مشکلات است که نبود آن در منطقه باعث کند شدن فعالیت شرکت‌ها در افتتاح و راه‌اندازی فازهایشان می‌شود که البته در سال جاری باتوجه به رایزنی‌های به عمل آمده و همراهی فرماندار و شرکت توانیر و برق منطقه‌ای موفق شدیم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده مشکل برق منطقه را برطرف کنیم.

سیامک احمدی بیان کرد: اکنون مطالعات اولیه طرح برق‌رسانی از پست میدان آزادی به منطقه ویژه در حال انجام است و امیدواریم در قدم بعدی نیز برای انتقال گاز به منطقه ویژه که یکی دیگر از موانع موجود بر سر راه سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان است، بتوانیم راه‌گشا باشیم.

‌مسئول معاونت مهندسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر و هیئت همراه به اتفاق سیامک احمدی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و جمعی از معاونین آن مجموعه از شرکت‌های نارون لیان (تولید لامپ)، سیم و کابل لیان (تولید سیم و کابل)، فولاد ساحل (تولید خرپای فلزی)، جی لیان جی (تولید مصنوعات پلاستیکی و پلی استر)، سنگ فرش قرمز (تولید سنگ‌های پیاده‌رو و سنگ جدول) و عماد صنعت (تولید شیرآلات بهداشتی ساختمان) بازدید کردند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول