اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی بوشهر:

3895 پرونده ارجاعی به تعزیرات حکومتی استان بوشهر مختومه شد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: از مجموع 4 هزار و 103 پرونده ارجاعی به تعزیرات حکومتی استان بوشهر 3 هزار و 895 مورد مختومه شده است.

3895 پرونده ارجاعی به تعزیرات حکومتی استان بوشهر مختومه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمود احمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: طرح هدفمند کردن یارانه‌ها یکی از اقدامات ارزنده دولت است که ما در اداره تعزیرات تلاش کرده‌ایم تا با رسیدگی مانع گران‌فروشی اصناف شویم.

وی با اشاره به اینکه نباید اصناف، اصناف متخلف و گران‌فروش را در خود جایی دهند گفت: اصناف انسان‌های منصفی هستند و توصیه من به مردم و اصناف این است که اصناف تخلف‌کار و گران‌فروش را به تعزیرات معرفی کنند.

احمدی اذعان کرد: رسیدگی به شکایات در اداره تعزیرات به صورت رایگان، فوری و اجرای محاکمه در اسرع وقت است.

احمدی در خصوص تسهیل در رسیدگی به مشکلات مردم به افتتاح پرتال این اداره اشاره کرد و بیان داشت: با دادن کد 16 رقمی به مردم آن‌ها می‌توانند بدون حضور در اداره شکایات انتقادات و پیشنهادات خود را از طریقه سامانه به ما ارسال کنند.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر عنوان کرد: همکاران ما در این اداره در ایام خاص مانند عید نوروز، ماه مبارک رمضان به صورت دو شیفت و یا شبانه‌روزی جهت جلوگیری از برخی اصناف سودجو در اداره مشغول به فعالیت هستند.

احمدی با بیان اینکه استان بوشهر اولین استانی بود که وضعیت گرانی مرغ در آن سر و سامان گرفت افزود: در زمینه گران فروشی مرغ مخصوصا در ماه مبارک رمضان بیش از 84 پرونده داشتیم که به آنها رسیدگی شد.

وی در ادامه تصریح کرد: با وجود اینکه بازرسی از صنوف و واحد‌های تولیدی از جمله وظایف این اداره کل نیست، اما برای تسهیل در امور و دفاع از حقوق مردم ما در پنج ماه گذشته سال جاری 2 هزار و 425 مورد بازرسی مشترک با همکاری دستگاه‌های متولی در استان بوشهر انجام شده است.

احمدی اظهار کرد: در پنج ماه گذشته سال جاری بیش از یک‌هزار و 814 پرونده مورد تخلف صنفی در استان بوشهر تشکیل شده است.

وی یادآور شد: از مجموع 4 هزار و 103 پرونده ارجاعی به تعزیرات حکومتی استان بوشهر 3 هزار و 895 مورد مختومه شده است.

وی همچنین در خصوص مشکلات نانوایی‌ها در بوشهر اشاره کرد: مشکلات نانوایی‌ها را ما از نزدیک پیگیری کرده و به رضایت نسبی رسیده‌اند، اما ما به صورت مستمر بحث کیفیت نان را پیگیری خواهیم کرد.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر تصریح کرد: مردم به اشتباه کار تعزیرات را بازرسی می‌دانند، اما وظیفه تعزیرات رسیدگی به تخلفات صنفی، بهداشت و درمان و صلاحیت ثانوی در امر کالای قاچاق است.

وی در خصوص گرانی ماهی در بوشهر نسبت به شهر‌های دیگر اذعان داشت: جلسات متعددی را با شیلات گرفته‌ایم که آن‌ها نیز دلیل ارزان بودن ماهی در استان‌های دیگر را بی‌کیفیت بودن و یخ‌زده بودن ماهی‌ها عنوان کرده‌اند.

احمدی گفت: اکنون 10 شعبه فعال، یک شعبه تجدید نظر و دو دفتر در سطح شهرستان‌ها داریم که متاسفانه در دو شهر گناوه و دیلم به دلیل کمبود نیرو یک نفر را داریم که این مشکل نیز به زودی مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول