اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان انجام شد

ارسال 1067 پرونده تخلفات به تعزیرات حکومتی استان قم

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از ارسال هزار و 67 پرونده تخلفات کم‌فروشی، گران‌فروشی و... در طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان به تعزیرات حکومتی استان قم خبر داد.

ارسال 1067 پرونده تخلفات به تعزیرات حکومتی استان قم

احمدرضا سمیعی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اجرای طرح نظارتی سازمان صنعت، معدن و تجارت در آستانه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: برای شدت برخورد با متخلفان در زمینه کم‌فروشی و گران‌فروشی در این ماه پرخیر و برکت طرح ویژه نظارتی با جدیت اجرا می‌شود.

وی افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت از 15 تیر تا هفتم مرداد ماه سال جاری 15 هزار و 127 مورد بازرسی از واحدهای گوناگون تولیدی صنعتی، تولیدی صنفی، شرکت‌های پخش، واحدهای عمده فروش، انبارها و واحدهای خرده فروش انجام دادند.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم اضافه کرد: هزار و 67 مورد پرونده تخلف از تعداد 15 هزار و 127 بازرسی به عمل آمده تشکیل شده و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی بیشترین تخلفات انجام شده در این مدت را گران‌فروشی و درج نکردن قیمت عنوان کرد و گفت: عرضه خارج از شبکه، عرضه کالای قاچاق و‌ رعایت نکردن ضوابط و دستورالعمل بهداشتی بیشترین آمار تخلفات را در این مدت به خود اختصاص دادند.

سمیعی‌نسب ارزش ریالی پرونده‌های ناشی از این تخلفات را به مبلغ 4 میلیارد و 888 میلیون ریال دانست و گفت: این پرونده‌ها برای اجرای حکم قضایی به تعزیرات حکومتی ارسال شدند.

وی با بیان اینکه نان یکی از کالاهای اساسی روزه‌داران در ماه مبارک رمضان تلقی می‌شود تصریح کرد: در بخش نظارت بر آرد و نان 2 هزار و 274 مورد بازرسی انجام و 134 مورد پرونده تخلف تشکیل شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم اضافه کرد: ارزش ریالی پرونده‌های تخلف آرد و نان 20 میلیون و 339 هزار و 870 ریال بود.

وی با بیان اینکه بازرسان در بخش نظارت بر سوخت و لوازم یدکی خودرو و حمل و نقل 147 مورد بازرسی انجام دادند گفت: از این تعداد بازرسی به عمل آمده 24 پرونده به ارزش ریالی 525 میلیون و 570 هزار و 576 ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول