اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

سازمان تعزیرات با تخلفات اقتصادی مبارزه کند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: اداره کل تعزیرات حکومتی این استان با تخلفات اقتصادی مبارزه کرده و قیمت کالاها را رسیدگی کند تا به قشر ضعیف جامعه فشار وارد نشود.

سازمان تعزیرات با تخلفات اقتصادی مبارزه کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین ظهر امروز در دیدار با مدیرکل اداره تعزیرات حکومتی استان قزوین بیان کرد: توقع مردم از‌ سازمان تعزیرات حکومتی بسیار زیاد است و مجموعه تعزیرات حکومتی در قبال مردم دین دارند.

وی ادامه داد: قیمت‌ها باید در بازار معقول باشد و کسانی که گران‌فروشی می‌کنند مورد پیگیری قرار بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه این استان، استانی مذهبی است، افزود: مردم استان قزوین، مردمی متدین هستند و در کسب و کار مسایل دینی را به نحو احسن رعایت می‌کنند.

باریک‌بین ابراز کرد: اما در این میان احیانا ممکن است برخی بخواهند سودجویی کنند و موجبات نارضایتی مردم را به همراه بیاورند که اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین باید ورود پیدا کند و جلوی ظلم این افراد را بگیرد.

این مسئول با بیان اینکه اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین باید همیشه هوشیار و بیدار باشد، عنوان کرد: این اداره کل با هوشیاری باید جلوی کسانی که می‌خواهند از راه‌های خلاف درآمدزایی کنند را بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: سازمان تعزیرات حکومتی نیت خالص و هدف پاکی دارد که باید در جامعه تحقق یابد.

باریک‌بین با بیان اینکه نباید به طبقه ضعیف جامعه فشار وارد شود، عنوان کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین با رسیدگی به قیمت‌های کالاها در بازار نباید بگذارد بر قشر ضعیف جامعه فشار وارد شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در خاتمه تصریح کرد: امیدواریم در این استان با توجه به مأموریت خطیری که بر عهده سازمان تعزیرات حکومتی است، کارها به خوبی پیش برود.

 

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول