اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد

جریمه 880 میلیون ریالی متخلفان توسط تعزیرات

خبرگزاری فارس: مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از جریمه 885 میلیون ریالی متخلفان توسط تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد.

جریمه 880 میلیون ریالی متخلفان توسط تعزیرات

حسین نجف‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از آغاز مرداد ماه سال جاری تا روز 16 این ماه 361 فقره پرونده به تعزیرات ارجاع داده شده است.

وی با اشاره به اینکه از تعداد پرونده‌های ارجاعی به این اداره کل 311 فقره مربوط به بحث کالا و خدمات بوده است، اضافه کرد: همچنین 40 پرونده از این تعداد نیز در زمینه تخلفات دارویی و بهداشتی بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان همچنین تعداد پرونده‌های قاچاق کالا و ارز را 10 مورد اعلام کرد و افزود: میزان جریمه تعیین شده برای کالاهای ارجاعی به تعزیرات در مرداد ماه سال جاری 885 میلیون و 572 هزار و 960 ریال بوده است.

وی در ادامه با اشاره به نوع تخلفات صورت گرفته توسط متخلفان افزود: 48 مورد گرانفروشی، 98 مورد عدم درج قیمت و 25 مورد عدم صدور فاکتور از جمله تخلفاتی بوده است که در مرداد ماه صورت گرفته است.

نجف‌زاده همچنین با اشاره به اینکه در مرداد ماه 35 پرونده در زمینه تخلفات نانوایی‌ها بوده است، افزود: پرونده‌های ارجاعی در زمینه گوشت قرمز و گوشت مرغ نیز از دیگر پرونده‌های رسیدگی شده توسط تعزیرات بوده است.

وی همچنین منبع پرونده‌های ارسالی به تعزیرات را نیز شکایات مردمی و پرونده‌های ارسالی از سوی فرمانداری عنوان کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از موارد تخلف در زمینه گران‌فروشی افزود: افزایش قیمت روغن نباتی و پیاز از مسائلی است که در طول دو هفته اخیر مشاهده شده است.

وی همچنین با اشاره به گران شدن نرخ آژانس‌های مسافربری درون شهری ادامه داد: ارائه گوشت مرغ قطعه‌بندی شده به قیمتی بالاتر از قیمت مرغ نیز از دیگر تخلفاتی است که در استان مشاهده شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول