اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماهه اول سال جاری

اصناف استان بوشهر 66 میلیارد ریال جریمه شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: در شش ماهه اول سال، واحدهای صنفی استان 66 میلیارد ریال جریمه شدند که به نسبت مدت مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش یافته است.

اصناف استان بوشهر 66 میلیارد ریال جریمه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم محمود احمدی دوشنبه‌ شب در نشست هماهنگی کمیسیون تعزیرات حکومتی شهرستان تنگستان اظهار داشت: مصوبات جلسات تعزیرات حکومتی نقش مهمی در ایجاد تعادل در بازار دارد بنابراین نیاز است این جلسه ماهانه در شهرستان‌ها برگزار شود.

وی بر همکاری همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی با تعزیرات حکومتی تاکید و عنوان کرد: صدور و اجرای حکم پرونده‌های تخلف می‌تواند در روند تنظیم بازار نتایج مطلوبی برای کاهش تخلفات به همراه داشته باشد.

احمدی خاطر نشان کرد: تنظیم بازار رسالتی است که بر عهده اداره صنعت، معدن و تجارت است و تعزیرات حکومتی امر رسیدگی به تخلفات و صدور حکم را دارد.

وی یادآور شد: در سال گذشته چهار هزار پرونده تخلف اصناف در استان بوشهر تشکیل شد که 2 هزار و 600 پرونده رسیدگی و برای 2 هزار و 400 پرونده رأی صادر شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر همچنین با بیان اینکه واحدهای صنفی به حقوق مصرف‌کنندگان احترام بگذارند، اعلام کرد: در شش ماهه اول سال، واحدهای صنفی استان 66 میلیارد ریال جریمه شدند که به نسبت شش ماهه سال گذشته هشت درصد افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: نظارت بر کیفیت و قیمت واحدهای تولیدی نان روزانه صورت می‌گیرد و به تخلفات صورت گرفته رسیدگی می‌شود که در این راستا بیش از 17 میلیارد ریال از این جریمه‌های نقدی متعلق به نانوایی‌ها بوده است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول