اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندهی انتظامی استان مرکزی:

اعتماد مردم ارزشمندترین سرمایه پلیس است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به افزایش اعتماد مردم به پلیس طی سال‌‌های اخیر، اعتماد مردم را بهترین و ارزشمندترین سرمایه پلیس دانست.

اعتماد مردم ارزشمندترین سرمایه پلیس است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک قدرت‌الله زمانی‌نژاد بعد از ظهر امروز در نشست تخصصی و هم‌اندیشی فرماندهان، رؤسای کلانتری و پاسگاه‌های استان مرکزی با معتمدین محلی، شوراها و ائمه جماعات، بسیج و صنوف که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: امروز اعتماد مردم به پلیس در بالاترین سطح خود قرار گرفته که این افتخار بزرگی برای ناجا محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران همواره مردم پلیس را در کنار خود می‌بینند، تصریح کرد: اقدامات شایسته پلیس در برقراری امنیت و مبارزه با جرایم نتایج بسیار مثبتی به همراه داشته که افزایش تعامل مردم با نیروی انتظامی و اعتماد به ناجا مهم‌ترین نتایج این مهم به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه نظم و انضباط سبب کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود، ادامه داد: برقراری امنیت در جامعه با همکاری و هماهنگی مردم و نهادها و دستگاه‌های مختلف محقق می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان مرکزی با تاکید بر اینکه کارکنان نیروی انتظامی در ارتقای امنیت اجتماعی و ایجاد امنیت و آرامش برای شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزند گفت: ماموران ناجا شبانه‌روز برای تامین امنیت شهروندان کوشیده و در این راه جان خود را نیز به خطر انداخته‌اند.

زمانی‌نژاد ادامه داد: خوشبختانه استان مرکزی یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است که این مهم با تلاش ماموران نیروی انتظامی و تعامل ارزنده مردم با پلیس حاصل شده است.

یارالله سلگی رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان مرکزی نیز تاکید کرد: نیروی انتظامی در امر برقراری امنیت نیازمند مشارکت مردم و همکاری تمام دستگاه‌هاست.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول