اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته نیروی انتظامی صورت گرفت

برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی گچساران

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته نیروی انتظامی و با حضور فرماندار گچساران صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان برگزار شد.

برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، به مناسبت هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی گچساران امروز و با حضور فرماندار در محل فرماندهی ناحیه انتظامی این شهرستان برگزار شد.

پیروی از رهبری تنها راه بی‌اثر کردن توطئه‌های دشمن است

فرماندار گچساران در این مراسم اظهار کرد: تأمین امنیت زیربنا و اساس توسعه جامعه بوده و در سایه امنیت و آرامش پیشرفت و توسعه در سایر بخش‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی ایجاد می‌شود.

محمد شفیعی با اشاره به اهمیت و جایگاه نظم و امنیت در پایداری و آرامش جامعه بیان داشت: نقش فرهنگی نیروی انتظامی در جامعه در آگاه کردن مردم و خنثی‌سازی فتنه‌های دشمن از دیگر نقش‌های پلیس برجسته‌تر است.

وی با بیان اینکه روی آوردن به آموزش همگانی مردم و تقدم اصل پیشگیری بر مبارزه و مقابله با جرائم از مؤلفه‌های مهم پلیس جامعه‌محور است، یادآور شد: ناجا امروزه آن را سرلوحه کار خود قرار داده است

شفیعی افزود: پیروی از رهبری تنها راه بی‌اثر کردن توطئه‌های دشمن بوده و باید این مهم در اولویت و سرلوحه تمامی فعالیت‌ها در بخش‌های گوناگون قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ادامه راه شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی تصریح کرد: شهدا به گردن همه مردم و مسئولان حق دارند و استمرار راه شهدا وظیفه همه ما است.

فرماندار گچساران ابراز داشت: اگر امروز در این کشور رفاه، امنیت، آسایش، پیشرفت و اقتداری وجود دارد همه مرهون خون پاک شهیدانی است که برای اعتلای نظام جمهوی اسلامی و دفاع از اسلام و انقلاب از همه هستی خود گذشتند.

شفیعی گفت: شهدا میراث ماندگاری هستند که تا ابد در تاریخ ملت ایران و جهان اسلام ماندگار خواهند بود و ما وظیفه داریم که از دستاورد و آرمان شهدا پاسداری کنیم.

* تأمین امنیت انتظامی یکی از پایه‌های امنیت ملی است

فرمانده نیروی انتظامی گچساران نیز در این مراسم با اشاره به اینکه امنیت به عنوان یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه بشری محسوب می‌شود، بیان داشت: پلیس به عنوان ناظم اجتماعی برای نهادینه کردن نظم و انضباط اجتماعی، ارتقای سطح آگاهی شهروندان در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کاهش جرائم و بالا بردن احساس امنیت در جامعه نقش مؤثری دارد.

قدرت‌الله بیعت‌اصل تصریح کرد: پلیس از تمام ظرفیت‌ها برای دستیابی به اقتدار نرم و تأمین امنیت در جامعه استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه یکی از پایه‌های امنیت ملی، تأمین امنیت انتظامی است، خاطرنشان کرد: پرسنل خدوم نیروی انتظامی با کار شبانه‌روزی در حال خدمت به مردم و جامعه هستند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول