اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان:

هفته پلیس در دلفان با 50 ویژه‌برنامه سپری می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان دلفان از برگزاری 50 ویژه‌برنامه در این شهرستان به مناسبت پاسداشت هفته نیروی انتظامی خبر داد.

هفته پلیس در دلفان با 50 ویژه‌برنامه سپری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان ناصر مرادی صبح امروز در نشستی خبری هفته نیروی انتظامی را فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ذکر کرد و گفت: این فرماندهی در هفته نیروی انتظامی بیش از 50 برنامه و ویژه‌برنامه مختلف در سطح شهرستان دلفان برگزار می‌کند.

فرمانده انتظامی دلفان با اشاره به شعار «سرمایه اجتماعی، اساس اقتدار ما» در هفته نیروی انتظامی، افزود: مشارکت اجتماعی و ارتباط اجتماعی از مهمترین اهداف نیروی انتظامی در ماموریت‌های خود است.

وی گفت: در روز اول هفته نیروی انتظامی که با عنوان پلیس، قانون، اقتدار و انضباط نامگذاری شده است، دیدار با امام جمعه، رژه موتوری و نمایشگاه ویژه دانش‌آموزان برگزار شد.

مرادی با بیان اینکه امروز نیز با عنوان «پلیس، اعتماد عمومی و مشارکت اجتماعی» نامگذاری شده است، اظهار داشت: نواختن زنگ انضباط اجتماعی و قرائت پیام مهر در دبیرستان‌های شهرستان، اجرای طرح همیار پلیس، نشست با ریش سفیدان و بزرگان دهستان‌های کاکاوند، اتیوند، میربگ و خاوه شهرستان دلفان، برگزاری جلسات ملاقات‌های مردمی در حوزه نظام وظیفه و عیادت از بیماران در این روز برگزار شده و هم اکنون نیز ادامه دارد.

فرمانده انتظامی دلفان افزود: همچنین در روز سوم که با نام «پلیس، دانش و فن‌آوری» نامگذاری شده است مراسم صبحگاه مشترک، محفل انس با قرآن، مراسم تجلیل از کارکنان و خانواده‌های معظم شهدا، برگزار می‌شود.

مرادی گفت: در روز چهارم با عنوان «پلیس، کارآمدی و پاسخگویی»، بازدید دانش‌آموزان از کلانتری 11، نشست‌های جداگانه با هئیت‌های مذهبی و اصناف برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: بازدید از کمپ ترک اعتیاد، نشست با معتمدین و شوراها و بازدید از مراکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست در روز پنجم که با عنوان «پلیس، رسانه و پیشگیری اجتماعی» نامگذاری شده برگزار می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان عنوان روز ششم را «پلیس، ولایتمداری و فداکاری» اعلام کرد و گفت: در این روز برگزاری همایش راهوران محله، عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدا، برگزاری نشست بصیرت دینی با حضور خانواده‌های کارکنان و مسابقات مختلف فرهنگی و کوهپیمایی اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در روز پایانی هفته نیروی انتظامی با نام «پلیس، جامعه و پاسداری از ارزش‌ها»، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم، همایش پیاده‌روی عمومی و مسابقات مختلف ورزشی برگزار می‌شود.

فرمانده انتظامی دلفان در پایان از خبرنگاران به عنوان زبان گویای مردم هر منطقه یاد کرد و اظهار داشت: امیدواریم اصحاب رسانه در این شهرستان همچون گذشته یاری کننده ما در برقراری نظم، امنیت و آسایش مردم باشند.

انتهای پیام/ل20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول