اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته نیروی انتظامی

واحدهای نمونه انتظامی استان زنجان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: واحدهای نمونه انتظامی استان زنجان به مناسبت هفته نیروی انتظامی در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان تجلیل شدند.

واحدهای نمونه انتظامی استان زنجان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، پیش از ظهر امروز در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان زنجان، از جمعی از مدیران کل و برندگان مختلف مسابقات انضباطی و سربازان ساعی و کوشای این نیرو تجلیل شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام یحیی اکبری رئیس اداره تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی – سیاسی استان به دلیل کسب رتبه برتر در میان روسای تبلیغات و روابط عمومی ناجا و حجت‌الاسلام رحیم برقراری رئیس عقیدتی – سیاسی شهرستان خرم‌دره به عنوان خادم نماز و جدیت در برگزاری نمازهای جماعت در یگان‌های انتظامی تجلیل شدند.

همچنین سرگرد ایرج خانی‌پور و سرگرد حمیدرضا قدیمی ترفیع درجه گرفته و ستوان سوم وظیفه موسی احمدی به عنوان برنده مسابقه انضباطی در بین 224 نفر از کارکنان وظیفه انتظامی و سروان اکبر ناصحی به عنوان برنده مسابقه انضباطی در بین 373 نفر از کارکنان کادر انتظامی استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم آرش خلخالی فرمانده یگان امداد شهرستان زنجان و سرباز حسن محمدی به دلیل ابراز لیاقت و شایستگی و جدیت در امورات محوله و پرسنل و سرباز ساعی در سال 91 تجلیل شده و سید علیرضا نعمتی فرزند شهید سید مجتبی نعمتی مورد تجلیل قرار گفت.

یادآور می‌شود، در این مراسم از جمعی از کارمندان نمونه ناجا تجلیل و پدر شهیدان جمال‌الدین حاج میری، توحید خدایی و جانباز 35 درصد خیرالله خطیبی و جانباز 17 درصد محمود حنیفه‌تاش تجلیل شد.

در این مراسم از روسای سازمان‌ها و ادارات مختلف استان به دلیل مشارکت در تامین امنیت جامعه، مشارکت در کاهش تلفات جانی در تصادفات، مشارکت در نهادینه‌کردن نظام انضباط اجتماعی و سایر مشارکت‌ها تجلیل شد.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول