اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا:

آموزش همگانی تأمین‌کننده بهداشت روانی جامعه است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا شرق تهران در مراسم زنگ انضباط اجتماعی ، آموزش همگانی را تأمین کننده بهداشت روانی جامعه دانست.

آموزش همگانی تأمین‌کننده بهداشت روانی جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی، زنگ انضباط اجتماعی به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا با حضور فرمانده انتظامی و جمعی از مسئولان ارشد شهرستان پیشوا نواخته شد.

سرگرد محمد آدینه‌وند با تأکید بر رابطه مستقیم آموزش همگانی بر پیشگیری از وقوع جرائم گفت: آموزش همگانی تأمین‌کننده بهداشت روانی جامعه است.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا با اشاره به آیه 32 سوره مبارکه مائده و بیان صریح خداوند متعال مبنی بر اینکه «کسی که یک نفر را زنده کند، مانند این است که همه انسان‌ها را زنده کرده است» به تبیین وظایف پلیس راهور پرداخت و از دانش آموزان خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی و تشویق خانواده‌های خود به این امر مهم، از رانندگی با موتور سیکلت بدون گواهینامه و کلاه ایمنی به شدت پرهیز کنند.

در این مراسم رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پیشوا خدمات نیروی انتظامی در برقراری نظم وامنیت را قابل تقدیر ارزیابی کرد و ادامه داد: این ایام فرصت مغتنمی برای معرفی اهداف و وظایف نیروی انتظامی به قشر دانش آموز است.

وی با اشاره به نقش مهم امنیت در زندگی بشر خاطرنشان کرد: نقش نیروی انتظامی در حفظ نظم و آرامش مردم زمانی مشخص می‌شود که با حضور نیروها در مکان‌های مختلف احساس امنیت و آرامش می‌کنیم. 

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول