اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پزشک تیم استقلال صورت می‌گیرد

برگزاری کلاس آموزش پزشکی در اراک

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پزشکی استان مرکزی از برگزاری کلاس آموزش پزشکی با حضور پزشک تیم استقلال در اراک خبر داد.

برگزاری کلاس آموزش پزشکی در اراک

ناصر عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با رایزنی‌هایی که با پزشک تیم استقلال داشتیم، امین نوروزی موافقت کرد یک دوره کلاس جدید و ناب در حوزه پزشکی ورزشی به منظور ارائه آخرین روش‌های جدید درمانی بدون نیاز به جراحی و دارو به شرط استقبال بالای هیئت‌های مختلف ورزشی در اراک برگزار کند که این فرصت بسیار خوبی برای هیئت‌های ورزشی است که باید از آن بهره لازم را ببرند.

وی تصریح کرد: هزینه شرکت در این کلاس در فدراسیون 200 هزار تومان است که قرار است هیئت پزشکی استان این کلاس را با مبلغ بسیار ناچیزی در اراک برگزار کند.

رئیس هیئت پزشکی استان مرکزی در ادامه از تلاش به منظور راه‌اندازی کلینیک تغذیه در استان خبر داد.

رئیس هیئت پزشکی استان مرکزی اظهار داشت: هیئت پزشکی استان پیش از این کلینیک روان‌شناسی را با جذب یک روانشناس در اراک راه‌اندازی کرد که امسال در تلاش است کلینیک تغذیه را با جذب متخصصان این رشته راه‌اندازی کند که چنانچه فارغ‌التحصیلان این رشته تمایل داشته باشند می‌توانند در این هیئت مشغول به کار شوند.

عزیزی در ادامه با اشاره به سالن فیزیوتراپی هیئت پزشکی گفت: سالن فیزیوتراپی هیئت استان یکی از بهترین و مجهزترین سالن‌های فیزیوتراپی در سطح کشور است که با مبلغ بسیار ناچیزی به مصدومین ورزشی سرویس‌دهی می‌کند و با توجه به مناسب‌سازی محیطی که صورت گرفته معلولان و جانبازان می‌توانند به راحتی از خدمات این مرکز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول