اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش صورت گرفت

افتتاح 57 کلاس هوشمند مراکز آموزش استثنایی کرمان

خبرگزاری فارس: ‌57 کلاس هوشمند مراکز آموزش استثنایی کرمان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش به طور همزمان افتتاح شد.

افتتاح 57 کلاس هوشمند مراکز آموزش استثنایی کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، پیش از ظهر امروز با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی ‌57 کلاس هوشمند مراکز آموزش استثنایی کرمان طور همزمان افتتاح شد.

همچنین امروز از سامانه هوشمند مراکز اختلالات یادگیری سراسر کشور، سامانه سنجش کودکان بدو ورود به دبستان و لوح‌های فشرده آموزشی دانش‌آموزان استثنایی رونمایی شد.

نامدار عبداللهیان رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در این آیین اظهار داشت: در این مجموعه هفت گروه مدیریت دانش‌آموزان ناشنوا، نابینا، کم‌توان ذهنی، اختلالات یادگیری، اختلالات هیجانی و رفتاری و درخودمانده به عهده دارند و 280 مرکز آموزش استثنایی در کل کشور فعال هستند.

وی ابراز داشت: مهم‌ترین پایه در آموزش و پرورش ابتدایی محسوب می‌شود و هدف ما این است که حافظه دانش‌آموزان را تقویت و مهارت‌های آنها را افزایش دهیم.

عبداللهیان با تأکید بر بحث پیشگیری در آموزش و پرورش استثنایی خاطرنشان کرد: سال جاری سومین همایش را در این زمینه برگزار می‌کنیم و مربیان نیز می‌توانند مقالات خود را به این همایش ارسال کنند تا مقالات ارائه شده در یک کتابچه به چاپ برسد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول