اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال صورت می‌گیرد

ارائه خدمات آموزشی و مراقبتی به 15 درصد از سالمندان دیلم

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دیلم گفت: مقرر شده حداقل به 15 درصد از سالمندان تا پایان سال جاری توسط واحدهای بهداشتی درمانی مراقبت‌ها و آموزش‌های لازم ارائه شود.

ارائه خدمات آموزشی و مراقبتی به 15 درصد از سالمندان دیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم عبدالحسین ناصری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت هفته کرامت سالمندان 23 برنامه آموزشی و اطلاع‌رسانی در شهرستان دیلم اجرا می‌شود.

ناصری گفت: از مهم‌ترین این برنامه‌ها برگزاری جشن سالمندی با همکاری اداره بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی شهرستان است.

وی اضافه کرد: تقدیر از سالمندان فعال شهرستان، اجرای برنامه‌های آموزشی مختلف، بررسی وضعیت سالمندان در ایستگاه‌های سلامت، برگزاری اردوی تفریحی زیارتی از برنامه‌های این هفته است.

این مقام مسئول بیان داشت: پیاده‌روی ساحلی همراه با نرمش صبحگاهی، شناسایی و تقدیر از سالمند بالای 100 سال شهرستان، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا برای سالمندان و مشاوره تغذیه رایگان سالمندان از دیگر برنامه‌های هفته کرامت سالمندان است.

ناصری تصریح کرد: 2 هزار و 352 نفر سالمند بالای 60 سال در شهرستان دیلم زندگی می‌کنند که مقرر شده حداقل به 15 درصد آنها تا پایان سال جاری توسط واحدهای بهداشتی درمانی مراقبت‌ها و آموزش‌های لازم ارائه شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم یادآور شد: تمام مراکز بهداشتی درمانی و خانه‌های بهداشت با ارائه مراقبت‌های لازم و آموزش‌های مورد نیاز سعی در حفظ سلامتی و زندگی همراه با شادابی برای این عزیزان دارند.

وی گفت: برنامه سلامت سالمندان در شهرستان دیلم از سال 87 با شناسایی سالمندان 60 و 65 ساله آغاز شده است و تاکنون رضایت سالمندان را دربرداشته است.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول