اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سابق سپاه قدس گیلان:

اهانت به پیامبر (ص) نشانه ذلت دشمنان است

خبرگزاری فارس: جانشین سابق سپاه قدس گیلان گفت: اهانت به مقدسات و پیامبر (ص) نشانه خواری و ذلت دشمنان است.

اهانت به پیامبر (ص) نشانه ذلت دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نظرعلی علیزاده ظهر امروز در مراسم سالگرد شهادت پنج نفر از فرماندهان شهید نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران شهیدان کلاهدوز، فلاحی، نامجو، فکوری، جهان آرا و شهید قشر سال 91 سردار احمدی‌تبار و روز بسیج پیشکسوتان مراسم بزرگداشتی در جمع فرماندهان، مسئولان سپاه و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در سالن اجتماعات کانون بسیج جوانان سپاه رشت اظهار کرد: مردم ما در طول دفاع مقدس نظام و رهبری را تنها نگذاشته و با جان و مال خود از حریم اسلام، انقلاب و ولایت دفاع کردند و امروز نیز پشت سر ولی امرشان در مقابل تهاجم گسترده دشمنان ایستاده‌اند و هرگز از اصول و ارزش‌های اسلامی کوتاه نمی‌آیند.

وی با اشاره به اهانت اخیر نویسنده صهیونیستی به پیامبر اسلام (ص) افزود: توهین به مقدسات نشان دهنده ضعف و خواری و ذلت دشمنان بوده و قطعا ملت‌های مسلمان در مقابل این توهین‌ها آرام نمی‌نشینند.

مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه قدس گیلان نیز در مراسم مذکور گزارشی از عملکرد این سازمان در طول مدت 1.5 سال از فعالیت آن را  ارائه کرد.

قادر رستمی از راه‌اندازی 15 کانون بسیج پیشکسوتان و 13 مجمع بسیج و یک مجمع استانی در گیلان خبر داد و تشکیل کمیته‌های تخصصی و مشاوره‌ای برای استفاده از نظرات و تجربیات پیشکسوتان، کمک به بسیج در زمینه‌های مختلف را از برنامه‌های بسیج پیشکسوتان عنوان کرد.

وی جذب تاکنون 50 درصد بازنشستگان سپاه و رساندن آن به 80 درصد تا پایان سال 91 را از جمله برنامه‌های سازمان مذکور عنوان کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: جذب بازنشستگان دیگر نیروهای مسلح مانند ارتش، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و پشتیبانی، ستاد کل و تشکیل 20 هیئت قرآنی در قالب طرح صالحان و مسابقات قرآنی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج پیشکسوتان استان است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول