اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین زهرا خبر داد

صدور 22 گواهینامه تخصصی قرآن کریم در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا از صدور بیش از 22 گواهینامه آموزش دوره‌های تربیت مربی قرآن‌ کریم در بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

صدور 22 گواهینامه تخصصی قرآن کریم در بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام مهدی عباسی صبح امروز در مراسم دیدار با تعدادی از روحانیون شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه تولید برنامه‌‌های فرهنگی و مذهبی در این شهرستان نسبت به دو سال گذشته رشد خوبی را تجربه کرده است، اظهار کرد: برپایی دوره‌های تخصصی آموزش مربیگری قرآن کریم از جمله طرح‌هایی است که در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در بویین زهرا انجام می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: تبلیغ و اشاعه سیره قرآنی باید در جامعه با جدیت دنبال شود.

وی با بیان اینکه در دوره تخصصی حفظ قرآن کریم بیش‌ از 22 هنرآموز قرآنی در بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا گواهینامه حفظ دریافت کرده‌اند، تصریح کرد: این هنرآموزان پس از دریافت مدارک معتبر خویش از سازمان تبلیغات اسلامی می‌توانند نسبت به برپایی دوره‌های قرآنی برای جوانان و نوجوانان اقدام کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: روحانیون در جامعه وظیفه خطیری را در راستای اشاعه آموزه‌های ناب و متعالی دین مبین اسلام برعهده دارند.

عباسی عنوان کرد: اهدای کتاب و هدایای فرهنگی به دانش‌آموزان و دانشجویان از برنامه‌های دیگری است که هرساله هم‌زمان با آغاز مهر‌ماه در این شهرستان صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به ضرورت برنامه‌سازی برای دانش‌آموزان عنوان کرد: این مهم برعهده متولیان و مربیان تربیتی در مدارس است که می‌توانند زمینه را برای تربیت دینی دانش‌آموزان مهیا کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا ابراز کرد: برپایی کار‌گاه‌های توجیهی در زمینه فرهنگ و هنر اسلامی نیز باید در مدارس جدی گرفته شود.

عباسی با اشاره به اینکه اعزام روحانیون به مناطق روستایی انجام می‌شود، بیان کرد: حضور روحانیون در روستاها تأثیرات زیادی را برای جذب جوانان به عرصه‌های معنوی دارد.

وی با اشاره به برگزاری همایش‌های مختلف فرهنگی در این شهرستان اظهار کرد: اساتید و محققان علوم دینی در این همایش‌ها با ارایه راهبرد‌های فرهنگی به تبیین عرصه‌های دینی برای جوانان می‌پردازند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول