اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مجتمع فرهنگی نور قم خبر داد

اجرای طرح حفظ جزء 30 قرآن کریم ویژه کودکان و نوجوانان

خبرگزاری فارس: مدیر مجتمع فرهنگی نور قم از اجرای طرح حفظ جزء 30 قرآن کریم ویژه کودکان و نوجوانان منطقه نیروگاه قم خبر داد.

اجرای طرح حفظ جزء 30 قرآن کریم ویژه کودکان و نوجوانان

حسن محمدی‌تبار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم  اظهار کرد: مردم منطقه نیروگاه با وجود همه محرومیت‌ها جزو مشتاق‌ترین و علاقه‌مندترین مردم در زمینه انقلاب و آرمان‌های آن هستند.

وی ادامه داد: باید در زمینه امور رفاهی، بهداشتی، آموزشی و خدماتی برنامه‌ریزی اساسی برای منطقه نیروگاه انجام شود.

مدیر مجتمع فرهنگی نور قم با اشاره به فعالیت‌های مجتمع فرهنگی نور گفت: این مجتمع در راستای خدمت‌رسانی به مردم نیروگاه دوره‌هایی مانند دوره تخصصی تربیت معلم، طرح حفظ جزء 30 ویژه کودکان و نوجوانان و آموزش‌های تخصصی در رشته‌های علمی، فرهنگی و هنری را برگزار می‌کند. 

وی خاطر نشان کرد: مهد شکوفه‌های قرآنی نور با رویکرد تربیت دینی، انس با قرآن، افزایش مهارت‌های ذهنی و جسمی کودکان و جلسات دانش‌افزایی در این مجتمع به ارائه خدمات می‌پردازد.

محمدی‌تبار از کسب عنوان نایب قهرمانی امیر نجفی‌پور در رشته ووشو در مسابقات ماکائو خبر داد و افزود: این افتخار نشان‌دهنده شکوفایی و بروز استعدادهای نوجوانان و جوانان منطقه محروم نیروگاه است.

وی تصریح کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری این مجتمع توانسته با برنامه‌ریزی‌هایی که برای رشد استعدادها و توانمندی‌های این منطقه انجام داده فضای خوبی برای رشد جوانان و نوجوانان فراهم کند.

مدیر مجتمع فرهنگی نور قم ادامه داد: این نوجوان 18 ساله در وزن منهای 51 کیلوگرم رشته ووشو گرایش ساندا توانست برای استان قم افتخارآفرینی کند.

وی عنوان داشت: امیر نجفی‌پور از ورزشکاران مجتمع نور بوده که در مسابقات جهانی ووشو در ماکائو که با حضور 41 کشور برگزار شد، مقام نایب قهرمانی جهان را کسب کرد.

محمدی‌تبار با بیان اینکه تربیت‌بدنی مجتمع فرهنگی نور یکی از مجهزترین مراکز تربیت بدنی استان است گفت: این مجتمع در سال‌های اخیر قهرمانانی به استان و کشور معرفی کرده که امیدواریم با توجه به استعدادهای خوبی که در این منطقه وجود دارد مسئولان به این منطقه محروم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول