اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از اساتید قرآنی

طرح ملی تلاوت قرآن کریم در خراسان‌رضوی برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی «اجرای طرح ملی تلاوت قرآن کریم» با حضور جمعی از اساتید قرآنی و نمایندگان ادارات و نهادهای فرهنگی در خراسان‌رضوی آغاز شد.

طرح ملی تلاوت قرآن کریم در خراسان‌رضوی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از اداره‌کل ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی، نخستین جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی «اجرای طرح ملی تلاوت قرآن کریم» با حضور جمعی از اساتید قرآنی و نمایندگان ادارات و نهادهای فرهنگی در خراسان‌رضوی آغاز شد.

یوسف امینی سرپرست دفتر توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی با بیان این خبر اظهار کرد: هدف اصلی این طرح که با حمایت و پشتیبانی مرکز هماهنگی توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور در خراسان‌رضوی اجرا می‌شود، کشف و شناسایی نوجوانان مستعد قرآنی و پرورش آنها به منظور تربیت قاریان ممتاز و برجسته از بین آنها است، بنابراین پس از شناسایی و استعدادیابی از بین نوجوانان پسر گروه سنی بین 10 الی 16 سال، پذیرفته‌شدگان نهایی، در طی مدت دو دوره 16 ماهه (مقدماتی و تکمیلی) با اصول تجوید، صوت، لحن، ترجمه و مفاهیم قرآنی آشنایی کامل پیدا می‌کنند.

وی افزود: در اجرای این طرح علاوه بر همکاری دستگاه‌های فرهنگی همانند اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، آستان قدس‌رضوی، سازمان تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، اوقاف و امور خیریه، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد و جمعی از برجسته‌ترین اساتید و قاریان ممتاز ملی و بین‌المللی به عنوان استاد و مشاور حضور دارند.

امینی گفت: دبیرخانه و مجری طرح در استان موسسه قرآن و عترت صراط است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به این موسسه از چگونگی ثبت نام مطلع شوند.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول