اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری شهربابک:

کارکنان ناجا با ایثار امنیت را به مردم هدیه می‌کنند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهربابک گفت: کارکنان نیروی انتظامی با ایثار و فداکاری خود امنیت بالایی به مردم هدیه می‌کنند.

کارکنان ناجا با ایثار امنیت را به مردم هدیه می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، هادی احمدی صبح امروز در جمع کارکنان نیروی انتظامی این شهرستان اظهار داشت: وظیفه خطیری که به عهده نیروی انتظامی است، بر کسی پوشیده نیست و همه به وظایف شما آگاهی دارند.

وی افزود: کارکنان نیروی انتظامی افرادی فداکاری هستند که علاوه بر وقت خود، جانشان را فدای مردم می‌کنند تا امنیت و آرامش را به مردم هدیه دهند.

احمدی خاطرنشان کرد: شهرستان شهربابک از لحاظ امنیت جایگاه بالایی دارد و اگر همکاری و همیاری شما نبود، امروزه شاهد این امنیت در شهرستان نبودیم.

سرپرست فرمانداری شهربابک امنیت را یک مقوله مهم دانست و افزود: همیشه یک برنامه برای ارتقای سطح امنیت در شهرستان داشته باشیم و صرفا به همین امنیت بسنده نکنیم.

احمدی اذعان داشت: نیروی انتظامی از جمله دستگاه‌هایی است که از اول انقلاب تاکنون تحولات عظیمی در همه زمینه‌ها در آن رخ داده است و این تحولات را هم مردم و هم مسئولان لمس کرده‌اند.

وی تصریح کرد: اگر وضعیت امنیت امروز را با چندین سال قبل مقایسه کنیم پی به تلاش‌های بی‌وقفه این جهادگران می‌بریم.

سرپرست فرمانداری شهربابک ابراز داشت: نیروی انتظامی در بحث فرهنگ‌سازی‌ها بسیار موفق عمل کرده و این امر با وجود اینکه فرهنگ‌سازی در جامعه دشوار است، رخ داده است.

وی یکی از اقدامات مفید و موثر نیروی انتظامی را جمع‌آوری و برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش دانست و خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با ایثار و فداکاری خود امنیت بالایی به مردم هدیه کرده‌اند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول