اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشاگرد خبر داد

پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی منازل مسکونی در بشاگرد

خبرگزاری فارس: فرماندار بشاگرد از پرداخت تسهیلات مورد نیاز به منظور مقاوم‌سازی مناطق مسکونی این شهرستان در برابر زلزله خبر داد.

پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی منازل مسکونی در بشاگرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، رضا ملانسب در این رابطه اظهار داشت: تاکنون سه هزار و 530 فقره وام مقاوم‌سازی مسکن روستائی در بشاگرد پرداخت شده است، همچنین حدود دو هزار واحد مسکونی بیمه حوادث شده‌اند.

وی با بیان اینکه ایران یکی از کشورهای حادثه‌خیز در بحث بلایای طبیعی و به ویژه زلزله است، افزود: به همین دلیل باید از تمام ظرفیت‌ها برای آموزش و آگاهی‌ بخشیدن به مردم برای به حداقل رساندن خسارات مالی و جانی در برابر این بلای طبیعی استفاده کرد.

فرماندار بشاگرد با بیان اینکه باید در زمینه مقاوم‌سازی ساختمان‌ها و ابنیه در شهرها و روستاها فرهنگ‌سازی شود، ادامه داد: همچنین باید از اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران و ائمه جماعات کمک بخواهیم تا در خصوص تشویق مردم برای بیمه کردن منازل مسکونی، نحوه مشارکت و آگاهی دانش‌آموزان، کودکان و بانوان در عملیات مقابله با حوادث و ایجاد ایمنی و کاهش خسارات حوادث طبیعی، برنامه‌های مختلفی را در سطح شهرستان اجرا کنیم.

انتهای پیام/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول