اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان خدابنده خبر داد

مقاوم‎سازی 9 هزار واحد مسکونی روستایی در شهرستان خدابنده

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خدابنده گفت: 9 هزار واحد مسکونی روستایی در شهرستان خدابنده مقاوم‎سازی شده است.

مقاوم‎سازی 9 هزار واحد مسکونی روستایی در شهرستان خدابنده

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نورالدین رفیعی عصر امروز در مراسم افتتاح هنرستان پسرانه خوارزمی شهر قیدار و بهره‎برداری از چندین پروژه آموزشی در شهرستان خدابنده اظهار داشت: بزرگ‏ترین پروژه‎ها در زمینه راه‎سازی در سطح استان زنجان در شهرستان خدابنده اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه عمده پروژه‎های گازرسانی در سطح استان زنجان به شهرستان خدابنده اختصاص دارد، خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری پنج شهر شهرستان خدابنده از نعمت گاز برخوردار می‏‌شوند.

فرماندار شهرستان خدابنده با تاکید بر اینکه در حال حاضر 100 روستا در شهرستان خدابنده از نعمت گاز برخوردار هستند، افزود: 100 درصد شهرهای شهرستان خدابنده گازرسانی می‎شود.

وی اظهار داشت: 85 عنوان پروژه با اعتباری بالغ بر 280 میلیارد ریال در مسافتی بالغ بر 320 کیلومتر در شهرستان خدابنده انجام شده است.

رفیعی با بیان اینکه در همه روستاهای بالای 40 خانوار شهرستان خدابنده طرح هادی اجرا شده است، اضافه کرد: 9 هزار واحد مسکونی روستایی در این شهرستان مقاوم‎سازی شده است.

وی با اشاره به اینکه واحدهای مسکونی روستایی شهرستان خدابنده با اعتباری بالغ بر 900 میلیارد ریال مقاوم‎سازی شده است، تصریح کرد: ضریب مقاوم‏‌سازی در شهرستان خدابنده از 22 درصد به 60 درصد افزایش یافته است.

فرماندار شهرستان خدابنده با بیان اینکه در حال حاضر 192 پروژه بزرگ و کوچک در سطح شهرستان خدابنده احداث می‎شود، یادآور شد: ضریب اقدامات در دو سال 89 و 90 نسبت به دوران قبل از روی کار آمدن دولت نهم چهار برابر افزایش یافته است.

وی در زمینه احداث سد تالوار با اشاره به اینکه این سد جز پروژه‎های مهر ماندگار معرفی شده است، تصریح کرد: میزان ذخیره آب این سد 500 میلیون متر مکعب برآورد شده است.

رفیعی با اشاره به اینکه آب شرب 100 روستا از طریق سد تالوار تامین می‎شود، اضافه کرد: با بهره‎برداری از این سد 25 هزار از اراضی دیمی این منطقه به اراضی آبی تبدیل شده و میزان اراضی آبی به دو برابر افزایش پیدا می‏‌کند.

وی خاطر نشان کرد: سد تالوار یکی از مهم‎ترین پروژه‎های شهرستان خدابنده به شمار می‎رود.

در ادامه این مراسم امام جمعه شهر قیدار با بیان اینکه خدمات ارائه شده توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار ارزشمند است، خاطرنشان کرد: امروز رئیس جمهور ایران با ارائه پیام 10 ماده‎ای برای برقراری عدالت همه مردم جهان را مورد خطاب قرار داده است.

حجت‎الاسلام علی طهماسبی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران خدمات بسیار مهمی در زمینه فنی، آموزشی، فرهنگی و رفاهی به مردم ارائه کرده است، تصریح کرد: پس از سال 84 خدمات عمرانی به صورت نجومی در سطح استان زنجان ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه خدمات ارائه شده توسط دولت‎های نهم و دهم بر اساس عدالت بوده است، ادامه داد: دشمنی‎ها و انتقادات مسموم برخی‏‌ها از دولت به دلیل عدالت‎محور بودن آن است.

امام جمعه شهر قیدار با اشاره به اینکه مبنای خدمات دولت بر اساس ارزش‎ها و آرمان‎های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: اگر کسی درباره این نظام و ارزش‎های آن سخنی بگوید سزای ناشکری خود را می‎بیند.

وی با بیان اینکه قدردانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به معنی نادیده‌گرفتن مشکلات، کمبودها و نارسایی‎ها نیست، اضافه کرد: منابع محدود است و خدمات و اقدامات نیز بر اساس منابع موجود صورت می‎گیرد.

حجت‎الاسلام طهماسبی با تاکید بر اینکه حکومت اسلامی ایران یک فرق جوهری با سایر حکومت‏های دموکراتیک دارد، تصریح کرد: ولایت فقیه اساسی‎ترین اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی یادآور شد: ولایت فقیه بر اسلامی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید دارد و مردم نیز از این امر حمایت می‎کند.

انتهای پیام/ی10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول