اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان:

94 هزار واحد مسکونی روستایی در لرستان مقاوم‌سازی شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: بیش از 94 هزار واحد مسکونی روستایی در لرستان مقاوم‌سازی شده است.

94 هزار واحد مسکونی روستایی در لرستان مقاوم‌سازی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن لرستان، فرهاد خاکی‌پور در جلسه شورای عالی بسیج که در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان برگزار شد، گفت: تا پایان سال جاری برای تمام روستاهای بالای 30 خانوار استان طرح هادی مصوب و تهیه می‌شود.

وی افزود: در حوزه عمران روستایی در بیش از یک هزار و 100 روستا از بین دو هزار و 800 روستای استان تاکنون طرح هادی اجرا شده است.

وی اظهار داشت: سنگ بنای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مانند نهادهای انقلابی دیگر به دست مبارک معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) با هدف خدمت‌رسانی به اقشار محروم جامعه بنا شد و اکنون منشا خیر و برکات برای اقشار محروم و روستایی است.

خاکی‌پور تصریح کرد: بنیاد مسکن در همان اوایل پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به صورت خودجوش در کنار دستگاه‌های دیگر وارد عرصه خدمات و پشتیبانی جبهه و جنگ شد و در ساخت و ساز مناطق آسیب دیده از جنگ در استان و خارج از استان نقش بسزایی ایفا کرد.

وی با تشریح اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در استان، افزود: در استان لرستان از سال 1374 تا سال 1384 حدود 20 هزار واحد مسکونی روستایی بهسازی و بازسازی شده، این در حالی است که پس از سال 84 و آغاز دولت نهم و دهم با احتساب واحدهای زلزله‌زده بروجرد و دورود، بیش از 74 هزار واحد مسکونی روستایی استان بهسازی و مقاوم‌سازی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان با بیان اینکه در مجموع بیش از 94 هزار واحد مسکونی روستایی در کل استان مقاوم‌سازی شده است، عنوان کرد: در حوزه مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر نیز با فعالیت‌های انجام شده رتبه دوم کشوری را کسب کرده‌ایم.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول