اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز انجام می‌شود

برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن سینمای جوان خراسان‌شمالی از برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در استان از امروز تا 13 مهرماه جاری خبر داد.

برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان‌شمالی، عباس رحیمی اظهار کرد: این جشنواره در مجتمع‌های فرهنگی و هنری شهرستان‌های شیروان و اسفراین و همچنین در سالن آمفی‌تئاتر حوزه هنری شهرستان بجنورد برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این جشنواره بیش از 60 فیلم کوتاه تولید شده در کشور و در سطح بین‌المللی اکران خواهد شد که حضور برای عموم آزاد است.

رحیمی خاطر نشان کرد: انجمن سینمای جوان شهرستان بجنورد در نیمه نخست سال جاری فیلم 22 دقیقه‌ای با عنوان «یک روز کاملاً عادی» به کارگردانی «محسن بیدوازی» تولید کرده است.

خبر دیگری نیز حاکی است، سرپرست معاونت امور هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی از تولید 14 اثر نمایشی تئاتر صحنه‌ای در خراسان‌شمالی طی نیمه نخست سال جاری خبر داد.

ابوالحسن حیدری اظهار کرد: طی این مدت، از شهرستان بجنورد یک اثر نمایش تئاتر صحنه‌ای با نام پشت دیوارهای این خانه به کارگردانی عباس کریمی تولید و طی پنج شب به اجرا گذاشته شد.

وی گفت: از شهرستان شیروان نیز دو اثر نمایش تئاتر صحنه‌ای با عنوان‌های «فال خون» و «تو کارگردانی و من بازیگر» به کارگردانی زکریا شیرمحمدزاده تولید و به ترتیب طی نه و چهار شب به اجرا گذاشته شدند.

حیدری با بیان اینکه از شهرستان گرمه نیز 10 اثر نمایش تئاتر صحنه‌ای در نیمه نخست سال جاری تولید شده است، افزود: «تست بازیگر»، «کبوتران چاهی »، «با من مثل دریا» و «یخ تفت داده» به کارگردانی محمدصادق بابایی و «شب‌های الله اکبر» و «اعتیاد» به کارگردانی اسماعیل الهی تولید شدند که هر یک از این آثار یک شب اجرا داشته‌اند.

وی افزود: «عمو قناد و ورزش زورخانه» به کارگردانی سلمان محمودیان، «طواف در بهشت» به کارگردانی ابراهیمی همچنین «ما چهار نفر بودیم» به کارگردانی ابوالفضل اکبری از دیگر آثار تولید شده تئاتر صحنه‌ای شهرستان گرمه بوده‌اند که هر کدام، یک شب اجرا داشته‌اند.

سرپرست معاونت امور هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطرنشان کرد: از شهرستان فاروج نیز یک اثر نمایش تئاتر صحنه‌ای با عنوان «حراج» به کارگردانی مصطفی قدیمی‌مقدم تولید و طی دو شب به اجرا گذاشته شد.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول