اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست انجمن سینمای جوانان ایران دفتر بیرجند خبر داد

نمایش همزمان فیلم‌های بیست و نهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: سرپرست انجمن سینمای جوانان ایران دفتر بیرجند از نمایش همزمان فیلم‌های بیست و نهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران در خراسان جنوبی خبر داد.

نمایش همزمان فیلم‌های بیست و نهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، احمدرضا یاوری اظهار کرد: به منظور استفاده علاقمندان به فیلم کوتاه که امکان استفاده از برنامه‌های بیست و نهمین جشنواره فیلم کوتاه در تهران را ندارند، فیلم‌های این جشنواره به صورت همزمان در خراسان جنوبی نمایش داده می‌شود.

وی افزود: باکس‌های بخش مسابقه ملی و تعدادی از بخش جنبی و بین‌الملل این جشنواره از تاریخ 10 تا 13 مهر‌‌ماه جاری به صورت همزمان در کانون هنرمندان خراسان جنوبی واقع در خیابان مدرس 15 پلاک 44 به روی پرده می‌رود.

سرپرست انجمن سینمای جوانان ایران دفتر بیرجند با بیان اینکه نمایش این فیلم‌ها با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و کانون هنرمندان استان انجام می‌شود، تصریح کرد: استفاده از این برنامه‌ها در خراسان جنوبی برای عموم مردم آزاد است.

یاوری یادآور شد: به منظور نشان دادن آثار بیشتر فیلم کوتاه و ظرفیت تولید این بخش از سینما، جشنواره فیلم تهران با عناوینی متنوع و آثار مختلف و متفاوتی از کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین این فیلم‌ها از ساعت 16 تا 20 در محل کانون هنرمندان خراسان جنوبی اکران می‌شود.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول