اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی:

نفس‌های نظام سلطه به شمارش افتاده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی گفت: نفس‌های نظام سلطه در مقابل قدرت اسلام به شمارش افتاده و استکبار قدرت رویارویی با بیداری اسلامی را ندارد.

نفس‌های نظام سلطه به شمارش افتاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حجت‌الاسلام سید محمد باقر عبادی ظهر امروز در جمع یگان‌های نظامی و انتظامی این شهرستان که در هنگ مرزی گزیک برگزار شد، اظهار کرد: صبر و تقوا بهترین سلاح و رمز پیروزی مسلمانان در جریان نبرد فرهنگی و اعتقادی با دشمنان و بدخواهان است.

وی، نگرانی و وحشت استکبار از پیشرفت‌های همه‌جانبه ایران در عرصه‌های مختلف را علت اصلی تحریم‌ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و ادامه داد: ایران اسلامی در حال حاضر رتبه 15 علمی جهان را به خود اختصاص داده است و به کوری چشم دشمنان و منافقان در آینده نزدیک به یکی از چهار قدرت بزرگ جهان تبدیل می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی خیلی کوچک‌تر از آن است که بتواند به تأسیسات هسته‌ای کشورمان آسیبی برساند، اضافه کرد: امنیت کنونی مرزهای ایران مرهون مرزبانان و مرزنشینانی غیور، مومن، بصیر و آگاه به شرایط زمان و جهان است.

عبادی ضمن تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی به دلاورمردان فرماندهی انتظامی درمیان اظهار کرد: هدف آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) ایجاد اختلاف بین پیروان ادیان الهی و راه‌اندازی مجدد جنگ‌های صلیبی بین مسلمانان و مسیحیت است.

وی اهانت به مقدسات را نشانه ضعف و زبونی نظام سلطه در برابر اسلام، قرآن و موج اسلام‌خواهی در غرب دانست و یادآور شد: دشمن زمانی که نتواند در مبارزه رو در رو دوام بیاورد، دست به تهاجم فرهنگی و ترویج فرهنگ ابتذال در جوامع و کشورها می‌زند تا اراده ملت‌ها را درهم بشکند.

فرماندار درمیان نیز گفت: اهانت غرب به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) زمینه‌ساز وحدت بیش از پیش مسلمانان و گسترش بیداری اسلامی شد.

رجبعلی براتی، شهرستان درمیان را یکی از امن‌ترین شهرهای استان با وجود مرزی بودن آن دانست و افزود: کاهش آسیب‌های اجتماعی، نهادینه کردن فرهنگ احترام به قانون و برقراری امنیت اجتماعی از مهم‌ترین اقدامات فرماندهی انتظامی شهرستان به شمار می‌رود.

جانشین مرزبانی استان نیز گفت: خراسان جنوبی امن‌ترین استان کشور به شمار می‌رود.

حسین مسروری درایت، بصیرت و ولایت‌محوری را از بارزترین ویژگی‌های مرزبانان استان برشمرد و تصریح کرد: قریب به دو سوم از مرز مشترک با افغانستان در حوزه خراسان جنوبی و در محدوده حفاظتی هنگ‌های مرزی گزیک و نهبندان قرار دارد.

وی، تقویت فعالیت‌های فرهنگی در مرز، رونق بیش از پیش بازارچه‌های مرزی و مشارکت مرزنشینان را از جمله عوامل مهم در برقراری امنیت برشمرد و افزود : ارتقای امنیت مرزها و کنترل امنیت مرزهای فرهنگی استان مهم‌ترین برنامه مرزبانی استان خراسان جنوبی در سال جاری به شمار می‌رود.

در ادامه از تعدادی از خانواده‌ شهدای هنگ مرزی، فرماندهی انتظامی شهرستان، مرزبانان و نیروهای نمونه انتظامی شهرستان تجلیل شد.

در حاشیه این مراسم و با حضور نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف کلنگ احداث سالن ورزشی هنگ مرزی گزیک با زیر بنای یک‌هزار و 400 متر مربع و اعتبار 500 میلیون تومان به زمین زده شد.

انتهای پیام/ز10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول