اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

ستاد راهبردی متعلق به جنوب کرمان است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: طبق توصیه رئیس جمهور ستاد راهبردی متعلق به جنوب کرمان است.

ستاد راهبردی متعلق به جنوب کرمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، اسماعیل نجار بعد از ظهر امروز در همایش امنیت پایدار و توسعه جنوب کرمان اظهار داشت: عشایر کم توقع‌ترین قشر جامعه هستند که با کار و تلاش خود در راستای تولید نقش ویژه‌ای دارند و در تمام دوران انقلاب با همراهی نقش خود را در تمام صحنه‌ها ایفا کردند.

وی افزود: اجرای قانون پایین‌ترین حد آن است و رعایت حق دیگران بالاتر از اجرای قانون است و  اگر اجرای قانون تعبدی باشد این یک اجرای ایده‌آل الهی است.

نجار بیان داشت: اگر انسان نفس خود را زیر پا بگذارد و به خداوند متصل شود، می‌تواند برای انسان سرنوشت‌ساز باشد.

استاندار کرمان تصریح کرد: راه و روش شهدا برای جامعه افتخار است و در دوران دفاع مقدس با حفظ آرمان‌های انقلاب و اسلام با عمل نشان دادند که می‌شود و می‌توان برای دفاع از ارزش‌ها تلاش کرد.

رئیس شورای تأمین استان کرمان گفت: زیبایی‌های زیادی در اسلام وجود دارد از جمله اخوت، برادری و برابری است که به جامعه می‌تواند زیبایی‌های فراوانی ببخشد.

نجار افزود: اگر اخوت و برادری وجود داشته باشد، اختلاف‌ها کنار خواهد رفت.

وی عنوان کرد: استکبار جهانی امروز از ایمان و اتحاد ملت ایران هراس دارد و دین و اعتقاد ملت ایران توانسته است، در مقابل این استکبار بایستد.

نجار گفت: توهین به پیامبر به لحاظ گسترش ایمان و اسلام است و استکبار در مقابل گسترش ایمان ناتوان است که به توهین مقدسات روی آورده است.

وی بیان داشت: عده‌ای منفعت طلب با کارهای ناشایست برای جامعه مشکل می‌آفرینند.

نجار اظهار داشت: بعد از 60 سال اجلاس بین‌المللی غیر متعهدها در ایران اسلامی برگزار شد و عزت و اعتبار جهانی ایران گسترش یافت که همه این عوامل به پشتیبانی ایمان و حضور مردم در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی است.

استاندار کرمان گفت: طبق توصیه رئیس جمهور ستاد راهبردی متعلق به جنوب کرمان است.

همایش امنیت پایدار و توسعه جنوب کرمان با حضور اعضای شورای تأمین امنیت شهرستان‌های جنوب کرمان و سران طوایف و عشایر در شهرستان رودبار جنوب برگزار شد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول