اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون اول رئیس جمهور

ستاد راهبردی کرمان تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس گفت: ستاد راهبردی استان کرمان با حضور معاون اول رئیس جمهور و تعدادی از وزیران تشکیل می‌شود.

ستاد راهبردی کرمان تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، شهباز حسن‌پور پیش از ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی استان کرمان اظهار داشت: تلاش استاندار و مدیران استان کرمان طی سال گذشته موجب افزایش 30 درصدی بودجه در این خطه شد.

وی خواستار اعتبار بیشتر مدیران استان کرمان با مسئولان کشور شد و ابراز داشت: 80 درصد بودجه در اختیار وزارتخانه‌ها و به صورت ملی است.

حسن‌پور از راه‌اندازی ستاد راهبردی استان کرمان با حضور رحیمی معاون اول رئیس جمهور و تعدادی از وزیران خبر داد و تصریح کرد: نخستین نشست این ستاد تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ستاد راهبردی جنوب کرمان از مصوبات سفر نخست هیئت دولت به این استان است، عنوان کرد: با توجه به ابعاد گسترده‌ای که مطرح شده است، مقرر شد که ستاد راهبردی برای مسائل کلان استان کرمان تصمیم‌گیری کند.

این نماینده مجلس اظهار داشت: در نشست مشترک نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، استاندار کرمان و رحیمی معاون اول رئیس جمهور مسائل و مشکلات استان در دستور کار قرار گرفت.

حسن‌پور با بیان اینکه نمایندگان استان کرمان در این نشست حمایت جدی خود از اسماعیل نجار استاندار کرمان را اعلام کردند، افزود: تعیین تکلیف آب استان کرمان به عنوان یکی از درخواست‌های جدی مردم در این نشست مطرح شد.

وی بیان داشت: معاون اول رئیس جمهور با شنیدن سخنان نمایندگان مردم استان کرمان برای حضور در نشست ستاد راهبردی استان به همراه چند وزیر تصمیم‌گیرنده در کرمان قول مساعد داد.

حسن‌پور گفت: در نشست مذکور همچنین مشکلات حوزه صنعت و معدن، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، وام‌های بانکی و خشکسالی‌های پی‌در‌پی و سرمازدگی محصولات کشاورزی بازگو شد.

وی تصریح کرد: سرمازدگی به کشاورزان شهرستان‌های بردسیر، سیرجان، رابر، راور و بافت خسارت‌هایی را وارد کرده است. 

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قرار است یکی از معاونان وزیر کشور و مسئول ستاد حوادث غیرمترقبه نیز در نشست ستاد راهبردی استان کرمان شرکت کنند.

وی افزود: استان کرمان در حال جهش اقتصادی در زمینه صنعت و معدن قرار دارد.

حسن‌پور حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را راه نجات استان کرمان در زمینه عمران و آبادانی برشمرد و خاطرنشان کرد: بارقه‌هایی از امید در زمینه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را در استان کرمان شاهد هستیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول