اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل در بازدید از فارس

فارس به پر‌کاری و صداقت مشهور است

خبرگزاری فارس: دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: خبرگزاری فارس در کشور به پر‌کاری و صداقت مشهور است و در انتخابات مجلس کارنامه‌ای درخشان به نمایش گذاشت.

فارس به پر‌کاری و صداقت مشهور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کمال‌الدین پیر‌موذن ظهر امروز در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در اردبیل  در نشست با کادر خبرگزاری فارس در این شهر اظهار داشت: این مجموعه در اطلاع‌رسانی به موقع، شفاف و روشن و همچنین تنویر افکار عمومی بدون حب و بغض مجموعه‌ای موفق و رسانه‌ای قابل اعتماد بوده است که در استان اردبیل نیز خبرنگاران و پرسنل این مجموعه توانستند با تلاش و کوشش مضاعف و مجاهدانه در مسیر آگاهی‌بخشی به جامعه موفق عمل کنند.

وی با قدردانی از دیگر رسانه‌های استان و نشریات محلی در انعکاس اخبار و رویدادها به ویژه رویدادهای مجلس شورای اسلامی و پیگیری نمایندگان خاطرنشان کرد: ما شاهد یک همراهی صمیمی و خوب از سوی همکاران رسانه‌ای هستیم که موضوعات و مسائل پیش آمده در استان را که مرتبط با نمایندگان است پیگیری می‌کنند.

تغییر مدیریتی کلان در راه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تحولات مدیریتی گسترده‌ای پیش‌رو است، یادآور شد: تغییر مدیریتی در مجموعه‌هایی چون آموزش و پرورش، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، بنیاد شهید، ورزش و جوانان، راه و شهرسازی و تعدادی از فرمانداری‌ها مدنظر است به طوری که این تغییر و تحولات با نظر مساعد استاندار اردبیل صورت گیرد.

پیر‌موذن به جلسه اخیر مجمع نمایندگان با استاندار اردبیل اشاره کرد و گفت: مجمع بعد از حضور نیکزاد در سمت استانداری اردبیل به یک انسجام واقعی رسیده است و شکاف‌های سابق تبدیل به همدلی و وحدت شده است.

وی تاکید کرد: مجمع نمایندگان استان در حال حاضر با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و همکاری خوب استاندار اردبیل در مسیر اعتلای منطقه تلاش می‌کند و ما در جلسه سه ساعته با استاندار اردبیل توافق کردیم که در تغییر و جابجایی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها و کار تشکیلاتی استاندار اردبیل گزینه‌ها و افراد مورد‌نظر را مطرح کرده و بعد از مشورت و رسیدن به یک نقطه اجماع بتوانیم تغییرات احتمالی را در سطوح مدیریتی انجام دهیم.

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان داشت:‌ البته در این میان استاندار در تغییر مدیران زیر‌مجموعه خود در استانداری وکالت تام دارد و قرار نیست در این زمینه با نمایندگان مشورت کند.

پیر‌موذن افزود: امیدواریم در سایه این بازوان توانمند مشورتی مدیران لایق در راس کار قرار گیرند و با سعه صدر بتوانیم کارها را به پیش ببریم.

وی تصریح کرد: البته شایعات مطرح شده در خصوص برخی جابجایی‌ها به صورت گسترده در سطح مدیران و فرمانداران شایعه است و به هیچ‌وجه قرار نیست نمایندگان به دور از شان خود در این مسائل دخالت داشته باشند اما قرار است در آستانه انتخابات و حساسیت مقطع کنونی افراد بی‌طرف و پایبند به قانون در منصب اداری و اجرایی و فرمانداری‌ها قرار گیرند.

دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل ادامه داد:‌ البته استاندار اردبیل در نشست با نمایندگان اعلام کرده که به استمرار اختلاف نمایندگان و فرمانداران علاقه‌ای ندارد که در این باب سفارش لازم را به مدیران و فرمانداران انجام داده است تا شکاف احتمالی برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پیر‌موذن در پایان سخنان خود ابراز داشت: به نظر می‌رسد بعد از رفتن صابری ازاین استان وفاق مجمع نمایندگان به شکل مطلق حاصل شده و یک فرایند مناسبی را در اتحاد و همدلی شاهد و ناظر هستیم.

 

انتهای پیام/خ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول