اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون طرح و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان خبر داد

اجرای تست هیدرولیکی مخزن 500 متر مکعبی «سعیدآباد» در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون طرح و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان از اجرای فرایند تست هیدرولیکی خط انتقال جدید مخزن ذخیره آب شرب و بهداشتی 500 متر مکعبی روستای «سعیدآباد» در استان زنجان خبر داد.

اجرای تست هیدرولیکی مخزن 500 متر مکعبی «سعیدآباد» در زنجان

اباذر صفی‌خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: فرآیند آبگیری و انجام فرآیند آزمایش پمپاژ چاه جدید و تست هیدرولیکی خط انتقال جدید مخزن ذخیره آب شرب و بهداشتی 500 متر مکعبی روستای «سعیدآباد» در شهرستان ایجرود انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روستای «سعیدآباد» به دلیل کمبود آب دچار مشکلات بسیار زیادی شده بود، ادامه داد: به منظور برطرف‌شدن مشکلات این روستا اقداماتی به صورت پایدار و با هدف تامین آب توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان صورت گرفته است.

معاون طرح و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان به حفاری یک چاه نیمه عمیق در روستای «سعیدآباد» اشاره کرد و افزود: با احداث خط انتقال از چاه جدید به مخزن ذخیره آب 500 متر مکعبی و تکمیل فرایند تامین، آب مورد نیاز مردم منتقل و ذخیره می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پس از اطمینان از سالم‌بودن آب و انجام آزمایش پمپاژ چاه و پس از انجام آزمون هیدرولیکی خطوط و مخزن ذخیره مذکور، امکان بهره‌برداری آزمایشی از آن آغاز شده است، تصریح کرد: پس از تثبیت شرایط، بهره‌برداری دائمی از مخزن ذخیره‌ آب نیز آغاز می‌شود.

صفی‌خانی با اشاره به اینکه با انجام اقدامات لازم مشکلات تامین آب روستای «سعیدآباد» برطرف شده است، یادآور شد: مردم این روستا در حال حاضر به صورت پایدار از آب استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول