اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

بهره‌مندی خسارت‌دیدگان سیل از تسهیلات ستاد کشاورزی در زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: خسارت‌دیدگان سیل از تسهیلات ستاد کشاورزی استان زنجان بهره‌مند می‌شوند.

بهره‌مندی خسارت‌دیدگان سیل از تسهیلات ستاد کشاورزی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در جلسه ستاد تسهیلات کشاورزی استان زنجان اظهار کرد: در صورت معرفی ستاد بحران افرادی که محصولات و یا زمین‌های کشاورزی آنها در اثر سیل خسارت وارد شده است، از تسهیلات ستاد کشاورزی بهره‌مند می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خوشبختانه اقدامات مطلوبی در بخش کشاورزی استان زنجان انجام شده است، اضافه کرد: با آمار ارائه شده در بخش‌های مختلف ستاد کشاورزی سرعت لازم وجود دارد، ولی باید اقدامات بیش از پیش انجام شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر استان زنجان در بحث رعایت سرانه پرداخت در رتبه دوم کشوری قرار دارد، افزود: بر خلاف این امر، استان زنجان در بحث مبلغ پرداختی تسهیلات در رتبه 11 کشوری قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه باید در پرداخت تسهیلات در استان سرعت بیشتری وجود داشته باشد، افزود: در حال حاضر ارزش پرونده‌های مصوب در بانک‌ها 31.7 میلیارد تومان است ولی مبلغ پرونده‌هایی که عقد قرارداد شده است، 18.8 میلیارد تومان است.

رئوفی‌نژاد ادامه داد: با آمار مذکور در حال حاضر استان زنجان از نظر پرداخت تسهیلات 46 درصد عقب است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تعداد افراد معرفی به بانک در بخش دریافت تسهیلات کشاورزی باید 50 درصد بیشتر از سقف ریالی باشد، اضافه کرد: در این صورت اگر فرد متقاضی شرایط لازم را برای دریافت تسهیلات نداشت، بانک فرصت پیدا می‌کند، که فرد دیگری را جایگزین متقاضی قبلی کند.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر آموزش افرادی که متقاضی دریافت تسهیلات کشاورزی هستند، ادامه داد: لازم نیست افرادی که متقاضی هستند، دوره حرفه‌ای را بگذرانند، بلکه گذراندن یک دوره به منظور داشتن مهارت نیز کافی است.

وی همچنین با اشاره به تشکیل تعاونی‌ها و تاثیراتی که تعاونی در اشتغال دارد، افزود: هماهنگی و پایداری اشتغال در گرو تشکیل تعاونی‌های مختلف است.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول