اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

11 تا 14 مهر ماه جاری

2 نمایشگاه بین‌المللی در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان از برگزاری همزمان دو نمایشگاه بین‌المللی از 11 تا 14 مهر ماه جاری در زنجان خبر داد.

2 نمایشگاه بین‌المللی در زنجان برگزار می‌شود

حسین افشار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، کاشی و سرامیک به طور همزمان با ششمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات سرمایشی و گرمایشی در زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برای برگزاری این نمایشگاه‌ها فضایی بالغ بر 5 هزار متر مربع در نظر گرفته شده است، افزود: این نمایشگاه با حضور 70 شرکت‌کننده از استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان با اشاره به حضور استان‌های تهران، تبریز، اصفهان، مشهد، مازندران و شیراز خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از 11 تا 14 مهر ماه جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با هدف پرداختن به صنعت مدرن ساختمان برگزار می‌شود، افزود: معرفی آخرین محصولات و فن‌آوری‌های صنعتی در زمینه ساختمان، کاشی و سرامیک از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

افشار با اشاره به اینکه ارائه آخرین محصولات ساختمان، کاشی و سرامیک و انبوه‌سازان و تاسیسات گرمایشی و سرمایشی یادآور شد: این برنامه توسط شرکت نمایشگاهی مدیران بین‌الملل ماهکوه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شرکت‌های بوتان، ایران رادیاتور، ایستاتیس، پرشین استاندارد، لورچ، رویال پایپ، شیرآلات قهرمان، شیرآلات اژدر و ناز سرام از برترین‌های برندهای شرکت‌کننده در این نمایشگاه محسوب می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان یادآور شد: فعالان صنایع لوله و اتصالات، رادیاتور، پکیچ‌های حرارتی، انواع درب و پنجره و تجهیزات سردخانه‌ای در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: همچنین انواع هود، دستگاه‌های تصفیه آب، انواع شیرآلات ساختمانی و صنعتی، انواع آجر و بلوک، ورق‌های کامپوزیت و ساندویچ پانل دیواری و سقفی از دیگر محصولات قابل ارائه در این نمایشگاه است.

افشار از عرضه محصولاتی همچون دیوارهای پیش‌ساخته و انواع عایق‌های رطوبتی در این نمایشگاه خبر داد و افزود: آیفون‌های تصویری و صوتی، خر پای فلز و تیرچه بلوک و انواع کلید و پریز در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان با اشاره به ارائه سقف‌های شیب‌دار، لوازم بهداشتی، کاشی و سرامیک در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: سنگ‌های تزئینی، درب و کرکره اتوماتیک، طراحی ساختمانی، الکترود و دستگاه جوش و نشریات تخصصی در این نمایشگاه حضور دارند.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت 15 تا 21 شب از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول