اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ارشد نظامی آجا در استان‎های شمالی:

بازدارندگی و قدرت ملی در بازوان قدرتمند ارتش ایران مثال‎زدنی است

خبرگزاری فارس: ارشد نظامی آجا در استان‎های شمالی گفت: بازدارندگی و قدرت ملی در بازوان قدرتمند ارتش ایران مثال‎زدنی است.

بازدارندگی و قدرت ملی در بازوان قدرتمند ارتش ایران مثال‎زدنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان منصور خمری در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با توأم کردن علم و عمل با قدرت در مقابل زورگویان ایستاده است.

وی با بیان اینکه ارتش مظهر خودباوری و اقتدار ایران اسلامی است، تصریح کرد: آثار و برکات این اقتدار در دفاع مقدس مشهود بوده است و ارتش از بدو جنگ تحمیلی همگام با ملت و سپاه پاسداران در عملیات‎های مختلف حضور چشمگیر داشته است.

ارشد نظامی آجا در استان‎های شمالی با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران نخستین شهدا را تقدیم انقلاب کرده است، ابراز داشت: اگر مقاومت و ایثارگری رزمندگان نبود حتما خوزستان و مناطق جنوبی کشور مورد تهدید صددرصدی دشمنان قرار می‌گرفت.

خمری در خصوص دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی یادآور شد: بعد از جنگ تحمیلی تمام نیازهای کشور با توجه به سامانه و نیازهای عملیاتی و تسلیحاتی فراهم شد، همچنین نیروی انسانی مکتبی و ولایی عهده‌دار مدیریت‎های راهبردی در نظام شدند.

وی خاطر نشان کرد: در سامانه‎های زمینی تغییر ساختارها به منظور چالاکی و سبک بودن یگان برای هرگونه عملیات‌های منظم و نامنظم انجام گرفت و نیازها در ساختارهای دریایی، هوایی و زمینی کاملا بومی‌سازی شدند که دستیابی به این مهم در سایه اتکال به قرآن و ولایت بوده است.

ارشد نظامی آجا در استان‌های شمالی بیان داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به همت دانشمندان در مراکز تحقیقاتی در راستای خودکفایی آمادگی صددرصد برای نیازهای تسلیحاتی را فراهم کرده است.

خمری اظهار داشت: امروز تمام تجهیزات ما برای اینکه بتوانیم یک ارتش باایمان، با صلابت و سرشار از معنویت داشته باشیم، وجود دارد.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول