اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

همراهی با مردم تفاوت ارتش‏های مکتبی و طاغوتی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند و رزمنده سال‏های جنگ، تفاوت ارتش مکتبی با ارتش طاغوتی را در شیوه عمل و نگاه آنها به مردم خواند.

همراهی با مردم تفاوت ارتش‏های مکتبی و طاغوتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد پیش از ظهر امروز در صبحگاه مشترک سپاه پاسداران ناحیه دماوند که با حضور امام جمعه دماوند، دادستان شهرستان دماوند، فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند، جمعی از مسئولان محلی و بسیج اقشار برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه نیروهای مسلح امروز کشور را افرادی ارزشی و مکتبی تشکیل می‏دهند.

وی ادامه داد: برای آنکه بیش از پیش قدر نیروهای ارزشی و مکتبی خود را بدانیم، بهتر است که نگاهی به ارتش رژیم ستم‏شاهی داشته باشیم.

قاسمی‏فرزاد اضافه کرد: سال‏های پیش از انقلاب شکوهمند اسلامی، ارتش شاهنشاهی با سود جستن از سرمایه‏های داخلی و حقوق مردم در راستای حفاظت و حراست از استحکام رژیم طاغوت و منافع بیگانگان عمل می‏کرد.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: این امکانات و تجهیزات واگذار شده به بدنه نظامی کشور از محل فروش نفت تهیه می‏شد و تنها منافع بیگانگان را مورد توجه قرار می‏داد.

وی ادامه داد: اما به برکت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، این بخش جدا شده از بدنه ملت دوباره به بطن جامعه بازگشت.

قاسمی‏فرزاد اضافه کرد: همین نیروهای مسلح به پشتوانه بسیج مردمی در عرصه‏ای بزرگ مانند دفاع مقدس با سرافرازی حضور یافتند و پیروزمندانه از یوغ استکبار خارج شدند.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: امروز نیز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران شامل سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی در جای جای این سرزمین اسلامی مشغول صیانت از دستاوردهای انقلاب هستند.

وی ادامه داد: همراهی ارتش مکتبی و مقابله ارتش طاغوتی با مردم را می‏توان تفاوت بارز این دو جریان نظامی دانست.

قاسمی‏فرزاد اضافه کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اتکا به دانش بومی خود از استقلال فناوری در امور نظامی برخوردار شده‏اند.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: این توفیقات بزرگ در سایه صبر، استقامت و رهبری داهیانه فرماندهی بزرگ همچون مقام عظمای ولایت حاصل شده است.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول