اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پادگان نیروی زمینی ارتش منجیل:

واکنش ارتش ایران در برابر دشمن سریع و مقتدرانه است

خبرگزاری فارس: فرمانده پادگان نیروی زمینی ارتش منجیل با اشاره به توان رزمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: واکنش ارتش ایران در برابر دشمن سریع و مقتدرانه است.

واکنش ارتش ایران در برابر دشمن سریع و مقتدرانه است

جواد رستم‌‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار اظهار کرد: پادگان نیروی زمینی منجیل با آغاز جنگ تحمیلی نخستین یگانی بود که در منطقه کرخه‌نور موضع گرفت و 314 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی خون شهدا را بیمه کننده امنیت کشور عنوان کرد و افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس 46 هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است.

رستم‌زاده وظیفه ارتش به‌ویژه نیروی زمینی در زمان صلح را آموزش و تمرین فنون نظامی خواند و تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران آماده اجرای اوامر فرماندهی معظم کل قوا است.

این مسئول به انجام عملیات‌های مختلف گردان 176 منجیل در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: گردان مذکور در فتح خرمشهر، حصر آبادان، کربلای 5 و ... حضور داشت و در فتنه سال 88 ماموریت مرزداری را به نحو شایسته انجام داده است.

فرمانده پادگان نیروی زمینی منجیل با بیان اینکه این یگان پس از گذشت سال‌ها از جنگ تحمیلی هنوز مشغول پاکسازی میدان‌های مین است، بیان کرد: رزمندگان با از خودگذشتگی در حال پاکسازی مناطق و مزارع کشاورزان هستند.

وی ارتش را ایثار و گذشت توصیف کرد و یادآور شد: گردان 176 منجیل از یگان‌های اثرگذار در میدان‌های مین بوده است.

رستم‌زاده با اشاره به تحول در آموزش‌های ارتش، ابراز کرد: آموزش جنگ‌های غیرمتقارن در دستور کار است و توان مقابله با قدرت‌های بزرگ را داریم.

فرمانده پادگان نیروی زمینی منجیل اجرای رزمایش‌های مختلف توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را برای بازدارندگی از حمله احتمالی دشمنان ذکر کرد و افزود: تمام فعالیت‌های دشمن رصد می‌شود.

وی با تاکید براینکه اگر دشمن بخواهد به کشور تجاوز کند باید منتظر حرکت کوبنده و سخت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران باشد، اذعان کرد: واکنش سریع ارتش ایران در مقابل متجاوزان مقتدرانه است.

رستم‌زاده ایثارگری رزمندگان را حول محور ولایت اعلام کرد و گفت: دشمن باید از خواب بیدار شود و دیگر زمان کشورگشایی نیست.

فرمانده پادگان نیروی زمینی منجیل تصریح کرد: یگان واکنش سریع ارتش در کوتاه‌ترین زمان می‌تواند در مناطق مختلف مستقر شود و عملیات انجام دهد.

وی همچنین با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف در هفته دفاع مقدس، بیان کرد: امسال جنگ سرنیزه و رژه شمشیر ذوالفقار علی (ع) توسط یگان نیروی زمینی ارتش در نخستین روز از هفته دفاع مقدس در رشت اجرا می‌شود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول