اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران:

61 هزار فرهنگی تهرانی به مناطق جنگی اعزام می‏شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران از اعزام 61 هزار دانش‏آموز و فرهنگی این استان به مناطق جنگی در شش ماهه دوم امسال خبر داد.

61 هزار فرهنگی تهرانی به مناطق جنگی اعزام می‏شوند

سردار علی نصیری در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: علاوه بر شش ماهه دوم امسال این امر تا ماه‏های ابتدایی سال 92 نیز تداوم می‏یابد.

وی ادامه داد: در مرحله نخست 28 هزار نفر از دانش‏آموزان دختر و در مرحله دوم 31 هزار نفر از پسران در مقطع دبیرستان پس از اتمام ترم اول مدارس اعزام می‌شوند.

نصیری اضافه کرد: سه هزار نفر از فرهنگیان استان تهران نیز در قالب کاروان‏های راهیان نور راهی مناطق جنگی و عرصه‏های به یادگار‏مانده از هشت سال دفاع مقدس می‏شوند.

فرمانده سپاه پاسداران حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران درباره برنامه‏ریزی‏های انجام گرفته در این زمینه افزود: چندی پیش نشستی در آموزش و پرورش استان تهران برای انجام هماهنگی و همراه شدن همه مجریان در خصوص اجرای موفق این طرح برابر زمان‏بندی مدنظر برگزار شد.

وی ادامه داد: در جلسات دیگری با مسئولان آموزش و پرورش استان تهران علاوه بر برنامه‏ریزی اعزام راهیان نور دانش‏آموزی در خصوص طرح‏های شجره طیبه صالحین، مصونیت‏سازی و بصیرت‏افزایی نسل امروز انقلاب تبادل نظر صورت گرفته است.

نصیری تصریح کرد: در موضوع معضلات دانش‏آموزی مانند مواد مخدر، طرح‏های بسیاری با همکاری مسئولان آموزش و پرورش برنامه‏ریزی شده است.

فرمانده سپاه پاسداران حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: قشر دانش‏آموزی، جامعه هدف بسیار ارزشمندی محسوب می‏شوند.

وی ادامه داد: از این رو، مجموعه فرماندهی سپاه پاسداران حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در سایه ایجاد الگوی حرکت فرهنگی مناسب برای انجام امور ترویجی از هیچ کوششی دریغ نمی‏کند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول