اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رحیمی در جشنواره امام رضا(ع) مطرح کرد‌

ترویج فرهنگ رضوی سلاح مقابله با شبیخون فرهنگی

خبرگزاری فارس: معاون اول رئیس جمهور با تأکید بر ترویج بیش از پیش فرهنگ رضوی در سطح جهان گفت: یکی از راه‌های که می‌توانیم در مقابل پلیدی‌ها و زشتی‌هاو ستم‌های قدرت‌های استکبار در مقابله با مسلمانان جهان استفاده کنیم ترویج فرهنگ رضوی است.

ترویج فرهنگ رضوی سلاح مقابله با شبیخون فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا رحیمی ‌پنج‌شنبه ‌شب در آیین اختتامیه دهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) که در محل سالن صبای صداوسیمای خراسان‌رضوی برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت ایام دهه کرامت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد:‌ هفته دفاع مقدس هفته‌ای است که به قدردانی از جانبازی جانبازان و فدا شدن خون‌های مطهر شهدا در راستای اعتلا و پیشرفت نظام و حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب اختصاص دارد.

وی ضمن محکومیت شدید اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام، اظهار کرد:‌ امید داریم در ایام دهه کرامت و در این ایام نوید باران معجزات خداوند به برکت خاندان پیامبر به ما اعطا شده و به درگاه باری تعالی امید بستیم تا یکایک مشکلات نظام اسلامی و مسلمانان جهان برطرف شده و ما را بر همه دشمنان و نابخردان پیروز گرداند.

معاون اول رئیس جمهور تأکید کرد: در اقدام اخیر کشورهای استکبار با اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ص) قلوب مسلمانان را آزرده خاطر کردند بنابراین از خداوند متعال می‌خواهیم آتش عذاب خود را بر سر بندگان شیطانی که یک میلیارد و 400 میلیون مسلمان را آزرده کردند ببارد، این ماه، ماه نزول الطاف الهی برای مسلمانان و ایرانیان و ماه نزول عذاب الهی بر سر اصحاب شیطان که ما آن را صهیونیست‌ها می‌نامیم، است.

رحیمی با بیان اینکه 20 درصد جمعیت جهان را مسلمانان تشکیل می‌دهند، گفت: متأسفانه 40 درصد فقرای عالم را مسلمانان تشکیل می‌دهند و سایر فقرا مربوط به سایر ادیان به علت صهیونیست جهانی است که با ظلم و ستم و پلیدی‌های خود بخش اعظمی از ثروت‌های جهان را به خود اختصاص داده‌‌اند و دیگر مردم جهان را از نعمت‌های بی‌پایان الهی که در سرزمین مسلمانان بوده محروم کردند.

وی افزود:‌ امروز استکبار ثروت‌های همه دنیا را غارت کرده به گونه‌ای که 70 درصد از ثروت جهان امروز در غرب و آمریکاست و از این میزان نیز 80 درصد آن مربوط به شش صهیونیست است.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: بنابراین کاملاً واضح است که صهیونیست‌ها ثروت‌های مردم دنیا را تصرف کرده و حتی با در اختیار داشتن رسانه‌ها با تبلیغات مکرر از طریق رسانه‌های خود ساکنان کره زمین را در گمراهی قرار داده‌اند، بنابراین باید به جنگ ناعادلانه بشری رفت.

رحیمی یادآور شد: یکی از سلاح‌ها‌ در این میدان فرهنگ مطهر و مقدس رضوی است که می‌تواند زشتی‌ها و پلیدی‌ها را یکی پس از دیگری کنار بزند.

وی اذعان کرد: با فرهنگ رضوی می‌توان به میدان مقابله با دشمنان برویم لذا ما باید خود را آماده و مهیا کنیم و برای خدمت به بشریت باید تجهیز به فرهنگ قرآنی و به ویژه فرهنگ رضوی بشویم.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد:‌ می‌خواهیم امروز جهان را آراسته به فرهنگ رضوی کنیم چرا که وجود علی بن موسی‌الرضا(ع) سبب اعتلای مسلمان و ایرانیان شده است.

رحیمی تأکید کرد: امروز باید بیش از پیش به فرهنگ رضوی برای هجوم به سرزمین‌های زشتی‌ها و پلیدی‌ها و نابکاری‌ها تجهیز شویم چرا که آنها با اقدامات خود بشریت را در مسیر سقوط قرار داده‌اند. بنابراین با فرهنگی رضوی است که می‌توانیم به میدان مقابله با زشتی‌ها و پلیدی‌ها برویم. امروز وضعیت جهان اقتضا می‌کند که با زشتی‌ها و پلیدی‌ها بیش از پیش مبارزه کنیم چرا که عده‌ای چهره حق و حقیقت را با زشتی‌ها و پرده‌ای از پلیدی‌ها می‌پوشانند.

معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: امروز بنابر تعبیر مقام معظم رهبری جنگ، جنگ فرهنگی و جنگ نرم است و دیگر جنگ‌ها به صورت کلاسیک نیست. بنابراین با توجه به اینکه لشکر حمله به ارزش‌ها امروز لشکر فرهنگی است باید با فرهنگ رضوی و اصحاب فرهنگی در فرهنگ رضوی به مقابله با شبیخون فرهنگی دشمنان پیش برویم.

رحیمی یادآور شد:‌ بنابراین باید در این راستا هرچه سریع‌تر خودمان را به فرهنگ رضوی مجهز کنیم؛ به واقع امروز درستکاری ما در مهیا شدن عرصه فرهنگ رضوی و اتکا به فرهنگ معصومین و نبوی است.

وی در ادامه با بیان اینکه ائمه معصومین یک پارچه نور و متصل به نور الهی هستند، اظهار داشت:‌ کل هستی برای خاندان پیامبر اعظم هستند و امروز کل این نور دور خاندان در امام زمان(عج) است و بنابراین در این راستا باید جهان را آماده یکی از اعضای این خاندان بزرگ که وجودش باعث افتخار همه ایرانیان و همه مسلمانان جهان است، کنیم.

معاون اول رئیس جمهور در خاتمه در ارتباط با افزایش بودجه جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) یادآور شد:‌ همه ساله بودجه این جشنواره 500 میلیون تومان بود در حالی که در همین‌جا تصمیم می‌گیریم که با توجه به نام امام هشتم(ع)‌ این بودجه را هشت برابر کرده و به 4 میلیارد تومان برسانیم.

انتهای پیام/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول