اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور ری:

افزایش توانایی‌های علمی ایران موجب تحقیر دشمن می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور مرکز ری گفت: در سال‌های اخیر کشور دستاوردهای زیادی را در تمام زمینه‌ها کسب کرده است و افزایش توانایی‌های علمی ایران موجب تحقیر دشمن می‌شود.

افزایش توانایی‌های علمی ایران موجب تحقیر دشمن می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بعد از ظهر شنبه مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه پیام نور مرکز ری با حضور محمداحسان تقی‌زاده رئیس دانشگاه پیام نور ری، امیرحسین باقرنژاد فرماندار ویژه شهرستان ری و تنی چند از مسئولان و مدیران برگزار شد.

تقی‌زاده با اشاره به جایگاه والای علم و دانش و تاثیر آن در پیشرفت جامعه اظهار داشت: مدیریت دانشگاه پیام نور علاوه بر توجه به کمیت بر کیفیت علمی دانشجویان نیز تاکید ویژه‌ای دارد و خوشبختانه با تکیه بر سیستم‌های جدید آموزشی که به کار بسته‌ایم شاهد تحقق این امر مهم نیز هستیم.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز ری با تاکید بر اینکه دانشگاه پیام نور باید جزو بهترین کانون‌های علمی باشد، عنوان کرد:‌ درصدد هستیم با الکترونیکی کردن این مرکز علمی بتوانیم خدمات شایان و قابل توجهی را به کشور عزیزمان ارائه کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: دانشگاه پیام نور توانسته در میان دانشگاه‌های از راه دور و باز برای ایران اسلامی افتخارآفرینی و رتبه دوم آسیا را کسب کند.

تقی‌زاده با بیان اینکه دانشگاه پیام نور در سال 1390 بیش از یک میلیون دانشجو داشته است بیان کرد: توسعه بیش از 500 مرکز و واحد دانشگاهی در اقصی نقاط کشور، کسب رتبه برتر خدمت‌رسانی به دانشجویان شاهد و ایثارگر در سال 1390 و کسب رتبه برتر فرهنگی دانشگاه‌های ایران در سال 1389 از جمله افتخارات اکتسابی دانشگاه پیام نور است. 

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول