اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر:

قیر گران برای شهرداری‌ها مشکل‌ساز شده است

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر خواستار رفع مشکل عرضه قیر مناسب به شهرداری‌ها شد و گفت: فعالیت‌های عمرانی به دلیل گران شدن قیمت قیر به حداقل رسیده است.

قیر گران برای شهرداری‌ها مشکل‌ساز شده است

آرش دُر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: در شرایط کنونی عرضه قیر به شهرداری‌ها به صورت آزاد انجام می‌شود و شهرداری‌ها به دلیل افزایش 20 تا 25 برابری قیمت این کالا در یکی دو سال گذشته دچار مشکلات زیادی در بخش آسفالت معابر شهری شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی شهرداری‌ها باید قیر را از بورس خریداری کنند، تاکید کرد: شهرداری‌ها نهادهای خدمات رسان هستند و نباید قیر را در بازار آزاد خریداری کنند و این امر عمران و خدمت‌رسانی به مردم را به دلیل بالارفتن هزینه‌ها دچار اختلال می‌کند.

دُر افزود: عرضه قیر در بازار آزاد باعث شده شهرداری‌های مقروض توان خرید آن را نداشته باشند و این معضل تنها در شهرهای کوچک اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری‌ها توان پرداخت نقدی هزینه‌های قیر را ندارند، تأکید کرد: شهرداری‌ها به دلیل عدم توانایی در پرداخت نقدی هزینه قیر مجبورند سطح خدمات و فعالیت‌‌های اجرایی و عمرانی خود را به مردم کاهش دهند.

شهردار شوشتر تأکید کرد: اصلی‌ترین فعالیت شهرداری‌ها آسفالت معابر، فضای سبز و زیباسازی شهر است ولی به دلیل مشکلات به وجود آمده در خرید قیر، خدمات‌رسانی مختل شده و شهرداری‌ها قادر به انجام وظایف ذاتی خود نیستند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سطح شهرداری شوشتر گفت: تلاش داریم تا با برون‌سپاری وظایف ذاتی شهرداری پیمانکاران بخش خصوصی تصدی شهرداری را به حداقل رسانده و سطح خدمات‌دهی را افزایش دهیم.

دُر تاکید کرد: افتخار می‌کنم که در یک سال گذشته حتی یک نفر را به مجموعه شهرداری اضافه نکرده‌ام و 91 نفر نیز بازنشسته شده‌اند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول