اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اخبار جشنواره تئاتر کودک و نوجوان -41

بیات: 6 سالن نمایش در همدان برای برگزاری جشنواره آماده شده است

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان از اجرای نمایش‌های بخش مسابقه جشنواره در شش سالن سطح شهر همدان خبر داد.

بیات: 6 سالن نمایش در همدان برای برگزاری جشنواره آماده شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، خسرو بیات در ستاد اجرایی جشنواره با بیان اینکه نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان 16 تا 22 مهر ماه در استان همدان برگزار می‌شود، اظهار کرد: تاکنون در بخش صحنه‌ای 16 اثر، در بخش خیابانی 10 اثر، در بخش نمایشنامه‌نویسی پنج اثر و در بخش بین‌الملل هشت اثر پذیرفته شده است.

وی از اجرای نمایش‌های بخش مسابقه جشنواره در شش سالن سطح شهر همدان خبر داد و گفت: تالار فجر، سالن بوعلی سینا، سالن پلاتوی بوعلی سینا، کانون مهدیه، مجتمع شهید آوینی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ایام جشنواره پذیرای نمایش‌های کودک و نوجوان خواهند بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان فعالیت کمیته‌های اجرایی جشنواره، برگزاری نشست‌های ستاد اجرایی در مجتمع آوینی، ثبت‌نام و گزینش داوران کودک و نوجوان و گزینش داوران بزرگسال بخش‌های مختلف جشنواره را از جمله اقدامات دبیرخانه جشنواره عنوان کرد.

وی بیان داشت: نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با حضور بیش از 300 مهمان داخلی و خارجی در استان همدان برگزار می‌شود.

در این جلسه هر کدام از ادارات عضو ستاد اجرایی جشنواره، موظف به اجرای برنامه‌هایی شدند و هماهنگی‌های لازم برای همکاری بیشتر دانشگاه‌ها در برگزاری جشنواره‌ها صورت گرفت.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از 16 تا 22 مهر ماه با مشارکت بیش از 16 دستگاه اجرایی استان همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول