اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد یاسوج:

دولت احمدی‌نژاد بیش از دولت هاشمی به دانشگاه آزاد توجه کرد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج گفت: خدماتی که در دولت احمدی‌نژاد به دانشگاه آزاد به خصوص واحد یاسوج ارائه شد بیش از دولت هاشمی بود که خود جزو بنیانگذاران این دانشگاه است.

دولت احمدی‌نژاد بیش از دولت هاشمی به دانشگاه آزاد توجه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عطاءالله افتخاری شامگاه سه‌شنبه در نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج اظهار کرد: در این واحد دانشگاهی به تولید علم اهمیت زیادی داده شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج ادامه داد: ادعا می‌کنم که دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در پنج سال گذشته در زمینه تولید مقالات علمی و پژوهشی در سطح کشور مقام نخست را داشته است. 

افتخاری به پیشرفت‌هایی که در سطح دانشگاه آزاد شده اشاره کرد و گفت: این دولت کمک‌های زیادی به دانشگاه کرد و به نظر من دولت احمدی‌نژاد نسبت به دولت هاشمی کمک بیشتری برای رشد و تعالی این دانشگاه کرد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه مسئولان استانی به این واحد دانشگاهی کمک کنند، تصریح کرد: کارهای بزرگی در زمینه ساخت فضای فیزیکی انجام شده که لازم است ادامه پیدا کند و اکنون پردیس دانشگاه آزاد یکی از افتخارات و دستاوردهای بزرگ دانشگاهی در زمینه زیرساخت‌ها در این استان به شمار می‌رود.

این مسئول به تعداد رشته‌های دانشگاهی در این واحد نیز گریزی زد و گفت: تعداد 10 هزار و 500 دانشجو با 85 رشته دانشگاهی که 26 رشته آن کارشناسی ارشد است در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج، پردیس دانشگاه آزاد یاسوج را یکی از زیباترین واحدها در کل کشور دانست و گفت: مردم استان ما به خصوص شهر یاسوج به شدت به تحصیلات عالیه علاقه‌مند هستند و وجود چنین مراکز دانشگاهی در استان ما با توجه به این علاقه‌مندی ضرورت دارد.

وی به یکی از معضلات بزرگ استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و ادامه داد: در این استان برخی تنها برای آدم عوض کردن ساخته شده‌اند.

این مسئول با انتقاد از رویکرد نمایندگان مجلس در همه ادوار در این استان متذکر شد: در استان ما هر کس نماینده می‌شود کمر همت برای تغییر دیگران می‌بندد.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول