اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پدر شهید مصطفی احمدی‎روشن در گفت‎وگو با فارس:

جریان هسته‎‎ای ایران مانند لوکوموتیو سرعت گرفته و ترمز نخواهد کرد

خبرگزاری فارس: رحیم احمدی‎روشن پدر شهید مصطفی احمدی روشن گفت: جریان هسته‎‎ای ایران مانند لوکوموتیو سرعت گرفته و هرگز ترمز نخواهد کرد.

جریان هسته‎‎ای ایران مانند لوکوموتیو سرعت گرفته و ترمز نخواهد کرد

پدر شهید مصطفی احمدی‎روشن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان در خصوص تحریم‎های دشمن علیه ملت ایران اظهار داشت: این تحریم‎ها راه به جایی نخواهد برد و بنا به فرموده مقام معظم رهبری این تحریم‎ها ملت ایران را مانند فولاد آبدیده کرده است و هر چه به جلوتر پیش می‎رویم مصمم‎تر خواهیم شد و همان طور که می‎بینید از روزی که مورد تحریم واقع شدیم به لطف الهی پله‎های ترقی و پیشرفت را بیشتر از گذشته طی می‎کنیم.

احمدی‎روشن ادامه داد: واقعیت نشان می‎دهد که تحریم‎ها هیچ ضرری به ما وارد نکرده و بر عکس استکبار جهانی دماغش به خاک مالیده شده است.

وی تصریح کرد: جوانان کشورمان راه را پیدا کرده‎اند و همین که اعلام می‎کنند حدود 6 هزار نفر از دانشجویان سراسر کشور تقاضای تغییر رشته به فیزیک هسته‎ای کرده‎اند یعنی اینکه آنها رهرو شهدا هستند و این حرکت ما را دلگرم می‎کند.

احمدی‎روشن در پاسخ به این سئوال که آیا تحریم‎ها سبب خواهد شد تا ایران از برنامه هسته‎ای خود عقب‎نشینی کند ابراز داشت: اصلا این طور نخواهد شد چرا که این جریان مانند لوکوموتیو سرعت گرفته و هرگز ترمز نخواهد کرد تا به سرمنزل مقصود برسد و ان‌شاءالله خواهد رسید.

وی در خصوص هدف دشمنان از ترور دانشمندان هسته‎ای عنوان کرد: هدف دشمن، ملت ایران است آنها می‎خواهند مردم را بترسانند تا از انقلاب و نظام دست بکشند اما همان طور که بزرگان ما می‎فرمایند « خداوند دشمنان ما را از احمق‎ترین افراد روزگار آفریده است» آری آنها حماقت می‎کنند و فکر می‎کنند که اگر فرزندان ما را ترور کنند دیگر مسئله تمام شده و آنها به هدف‎شان خواهند رسید در صورتی که اینطور نیست چرا که خون فرزندان ما، هر قطره‎اش در رگ هزاران هزار جوان ایرانی تولید زندگی و حرکت می‎کند.

احمدی‎روشن در خصوص دستاورد اجلاس نم گفت: یکی از بهترین کارهایی را که در این اجلاس شاهد بودیم این بود، خودروهایی که مورد ترور واقع شدند در حیاط اجلاس گذاشته شده بود و همه مدعوین پس از حضور در حیاط اجلاس با ظلمی که صهیونیست و استکبار جهانی به جوانان ما کرده‎اند روبه‌رو می‎شدند و این نشان می‎داد که استکبار جهانی از عالم شدن و حرکت کردن این ملت ناراضی است و با این قضیه مشکل دارد.

پدر شهید هسته‎ای ایران در پیامی به جوانان از قول شهید مصطفی اظهار داشت: اگر ما شهید شدیم شما غم نداشته باشید و این عَلَمی که از دست ما افتاده است باید به وسیله شما جوانان علیه استکبار برداشته و بلند شود و جوانان این مرز و بوم باید این راه را ادامه دهند تا ایران اسلامی به سرحد موفقیت کامل نائل شود.

‌‌انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول