اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام معاونت مالی و اداری شهرداری تهران:

رضایت‌مندی شهروندان بهترین سرمایه است

خبرگزاری فارس: قائم مقام معاونت مالی و اداری شهرداری تهران با اعلام اینکه شهردار منطقه 20 در جشنواره شهید رجایی به عنوان شهردار نمونه شهر تهران انتخاب شد، گفت: کسب رضایت‌مندی شهروندان بهترین سرمایه است.

رضایت‌مندی شهروندان بهترین سرمایه است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ناصر امانی صبح امروز در دومین نشست فصلی کارکنان شهرداری منطقه 20 که همزمان با ایام ولادت فرخنده حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) برگزار شد، ضمن تقدیر از شهردار منطقه 20 به عنوان شهردار نمونه شهر تهران در یازدهمین جشنواره شهید رجایی گفت: رضایت‌مندی شهروندان بهترین سرمایه است.

قائم مقام معاونت مالی و اداری شهرداری تهران افزود: خدمات ارزنده شهردار منطقه 20 که به عنوان یکی از چهار شهردار نمونه شهر تهران در جشنواره تقدیر از کارکنان و مدیران نمونه از سوی شهردار تهران برگزیده شد، به پهنه جنوب به‌ویژه منطقه 20 قابل تقدیر است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرری قبله‌گاه شهر یکپارچه تهران است، خاطرنشان کرد: خدمت به شهروندان شهر تهران و به خصوص پهنه جنوب از افتخارات ما است.

عظیم بابایی، شهردار منطقه 20 نیز طی سخنانی هدف از برگزاری این مراسم را ایجاد نشاط و شادابی بین پرسنل و افزایش انسجام سازمانی و ارتقاء کارآیی آنان عنوان کرد و گفت: برگزاری نشست‌های فصلی در محیطی سالم و مفرح از جمله اقدامات رفاهی این منطقه است که نخستین نشست فصلی همزمان با میلاد امام حسین (ع) و دومین نشست فصلی با عنوان امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) همزمان با دهه کرامت و هفته دفاع مقدس برگزار شد و تا پایان سال دو نشست دیگر برای کارکنان و خانواده آنان در نظر گرفته شده است.

این مراسم که با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع از جمله موسیقی پاپ، تقلید صدا و برنامه ویژه کودکان و پذیرائی همراه بود با مشارکت حوزه معاونت مالی و اداری، واحد رفاه و روابط‌عمومی منطقه و با حضور قائم مقام معاونت مالی اداری شهرداری تهران، مدیرکل اداره رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران، شهردار، قائم مقام، مدیران و کارکنان منطقه 20 و خانواده آنان برگزار شد.

در بخشی از این مراسم ضمن انجام قرعه‌کشی از سوی معاونت مالی و اداری شهرداری تهران به 20 نفر و از سوی شهرداری منطقه 20 به 32 نفر از شرکت‌کنندگان در این جشن هدایای ارزنده‌ای اهدا شد.

همچنین به مناسبت میلاد فرخنده حضرت امام رضا (ع) از سوی شهردار منطقه 20 هدایایی به همه پرسنل این منطقه اهدا شد. 

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول