اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز رخ داد

سقوط کودک خردسال از طبقه چهارم یک ساختمان

خبرگزاری فارس: پسر بچه شش ساله‌ای صبح امروز از طبقه چهارم یک ساختمان سقوط کرد که به دلیل وخامت شرایط جسمانی با عملیات احیا به یکی از مراکز درمانی قم منتقل شد.

سقوط کودک خردسال از طبقه چهارم یک ساختمان

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به تبیین حوادث شاخص دو روز گذشته پرداخت و اظهار کرد: دو دستگاه تریلی با یکدیگر در کیلومتر 10 جاده گرمسار به قم برخورد کردند.

وی افزود: بر اثر این حادثه راننده 26 ساله به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کرد و سه نفر دیگر مجروح شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ادامه داد: دو نفر از مجروحان حادثه برای درمان به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شده و یک نفر از مجروحان نیز به صورت سرپایی معالجه شد.

وی از جان باختن سه نفر بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی با یک دستگاه خودروی ریو خبر داد و گفت: این حادثه که در جاده قدیم قم - تهران به قم رخ داد، سه مرد به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کردند.

فراهانی در ادامه از برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه تریلی خبر داد و بیان کرد: بر اثر این حادثه که در خیابان دل آذر رخ داد، راکب موتورسیکلت به دلیل شدت جراحات وارده جان باخت.

وی واژگونی یک دستگاه پژو در جاده قاهان را از دیگر حوادث شاخص این مدت ذکر کرد و گفت: سه نفر بر اثر این حادثه مجروح شدند که با دو آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی قم انتقال یافتند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از برخورد سه دستگاه سواری در جاده جعفریه خبر داد و بیان کرد: بر اثر این حادثه هشت نفر مصدوم شدند.

وی در ادامه ابراز داشت: مجروحان حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی با سه آمبولانس به مراکز درمانی قم منتقل شدند.

فراهانی از دیگر حوادث شاخص این مدت را برخورد یک دستگاه تریلی با یک دستگاه موتورسیکلت عنوان داد و گفت: بر اثر این حادثه راکب موتورسیکلت به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد.

وی از برخورد پراید و گاردریل در کیلومتر 66 اتوبان قم- تهران خبر داد و ابراز داشت: بر اثر این حادثه پنج نفر مصدوم شدند.

فراهانی وضعیت جسمانی یکی از مصدومین را بسیار وخیم عنوان کرد و گفت: این مصدوم با عملیات احیا به یکی از مراکز درمانی قم منتقل شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از برخورد یک دستگاه سمند با دختر هفت ساله در یکی از کوچه‌های خیابان آذر خبر داد و بیان کرد: کودک حادثه دیده برای درمان به بیمارستان نکویی منتقل شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حوادث شاخص امروز اشاره و ابراز داشت: صبح امروز پسر بچه شش ساله‌ای از طبقه چهارم در بلوار شهید کریمی سقوط کرد که با وخامت حال این کودک عملیات احیا صورت گرفته و به یکی از مراکز درمانی انتقال یافت.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول