اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شامگاه دیروز صورت گرفت

عیادت و دلجویی امام جمعه و مسئولان شبستر از خبرنگار حادثه‌دیده

خبرگزاری فارس: امام جمعه شبستر به همراه چند تن از مسئولان این شهرستان با حضور در منزل احمدی خبرنگار حادثه‌دیده صدا و سیمای شبستر از وی عیادت و دلجویی کردند.

عیادت و دلجویی امام جمعه و مسئولان شبستر از خبرنگار حادثه‌دیده

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، حجت‌الاسلام سیفعلی محمدزاده یکشنبه‌شب در این دیدار ضمن دلجویی از احد احمدی که در سانحه رانندگی چند روز پیش در غم از دست دادن همسر و دختر چهار ساله‌اش عزادار است، قضا و قدر را تقدیر الهی برشمرد و اظهار کرد: مرگ و زندگی هر دو در دستان خداست و هرگز و هیچکس نمی‌تواند از آنچه خداوند برای بندگان خویش مقرر کرده، به دور ماند.

در این دیدار که با حضور بخشدار مرکزی، فرمانده سپاه، جانشین نیروی انتظامی، رؤسای بنیاد شهید، تعاون کار و رفاه اجتماعی و شهردار بندر شرفخانه انجام یافت، امام جمعه شبستر برای درگذشتگان این حادثه تلخ علو درجات و برای خانواده وی صبر و شکیبایی آرزو کرد.

احد احمدی خبرنگار صدا و سیما و مطبوعات شهرستان شبستر در یک حادثه رانندگی که روز چهارشنبه گذشته در جاده صوفیان تبریز روی داد متاسفانه همسر و فرزند چهار ساله‌اش را از دست داد و خودش نیز مجروح شد.

جامعه مطبوعاتی شهرستان شبستر این حادثه غم‌انگیز را به ایشان تسلیت عرض می‌کند.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول