اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آتش گرفتن یک موتورسازی

ذخیره کردن بنزین حادثه آفرید

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از آتش گرفتن یک موتورسازی در قم خبر داد.

ذخیره کردن بنزین حادثه آفرید

عباس جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به مأموریت‌های انجام شده توسط نیروهای آتش‌نشانی در دو روز گذشته ابراز کرد: آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی و یک موتورسازی از مهم‌ترین مأموریت‌های 48 ساعت گذشته است.

وی ادامه داد: همچنین در دو روز گذشته دو مورد واژگونی خودرو در سطح شهر قم اتفاق افتاد که یکی از این موارد به واژگونی یک خودرو در بستر رودخانه و دیگری به واژگونی یک خودروی رنو در بلوار عابدی مربوط می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ابراز کرد: در حادثه موتورسازی هشت خودروی آتش‌نشانی و حدود 30 مأمور درگیر بودند و متأسفانه این حادثه موجب سوختگی مغازه‌دار شد.

وی با اشاره به خطرساز بودن نگهداری بنزین در شرایط غیر استاندارد اظهار کرد: شهروندی که بنزین را برای فروش در فضای موتورسازی نگهداری می‌کرد، برای خود و اطرافیانش خطر آفرید.

جعفری با اشاره به وقوع دو حریق منزل در دو روز گذشته در شهر قم افزود: در این مورد نیز استفاده خطرآفرین از بنزین موجب سوختگی سه تن از همشهریان شد که عوامل ایستگاه آتش‌نشانی 9 با اعزام دو اکیپ این آتش را مهار کردند.

وی با اشاره به انجام هفت مورد ایمن‌سازی در 24 ساعت گذشته توسط نیروهای آتش‌نشانی ابراز کرد: یک مورد حریق خودرو نیز در روز گذشته در شهر قم اتفاق افتاد که توسط نیروهای آتش‌نشانی مهار شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اضافه کرد: آتش‌سوزی دو مورد ضایعات نیز از دیگر مأموریت‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی است که در 24 ساعت گذشته انجام شده است.

وی عنوان داشت: در مجموع در 24 ساعت گذشته 13 عملیات توسط مأموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم انجام شد که 39 نیرو در این عملیات‌ها مشارکت داشتند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول