اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هنگام عملیات حفاری شرکت آب و فاضلاب

نشتی لوله گاز در سلماس حادثه آفرید

خبرگزاری فارس: انفجار شدید بر اثر نشتی لوله گاز هنگام عملیات حفاری شرکت آب و فاضلاب در میدان شهید ابراهیم سلماس، حادثه آفرید.

نشتی لوله گاز در سلماس حادثه آفرید

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس این انفجار حوالی ساعت 10:18 دقیقه صبح امروز حین حفاری شرکت آب و فاضلاب، نشت گاز از لوله باعث انفجار و تخریب دو باب مغازه شد.

دبیر ستاد حوادث غیرمترقبه سلماس اظهار داشت بر اثر این انفجار پنج نفر به شدت مجروح شدند که این مصدومان به بیمارستان خاتم الانبیاء سلماس منتقل شدند.

عارف خدرلو افزود: با حضور به موقع آتش‌نشانی در محل حادثه از گسترش آتش‌سوزی به اماکن همجوار و همچنین انفجارهای بعدی جلوگیری به عمل آمد.

وی با اظهار به اینکه یک مغازه طلافروشی، یک مغازه لوازم خانگی و یک مغازه پارچه‌فروشی آسیب دیده است، ادامه داد: میزان خسارت وارده بین 130 تا 150 میلیون تومان برآورد شده است.

به گفته علی جباری، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سلماس بر اثر این انفجار پنج نفر مجروح و مصدوم شدند که بر اثر شدت جراحت دو نفر از این مجروحان به بیمارستان‌های ارومیه و یک نفر نیز با رضایت شخصی به یکی از بیمارستان‌های تبریز منتقل شد.

جباری اضافه کرد: شدت جراحت و سوختگی این سه نفر به ترتیب 25-45 و 65 درصد می‌باشد و به غیر از این سه نفر، یک نفر نیز به صورت جزئی و یک نفر دیگر از ناحیه سر مصدوم شده بود که در محل بیمارستان خاتم الانبیاء بستری شدند.

به گزارش فارس فرماندار شهرستان سلماس به همراه مسئولان مربوطه با حضور به موقع در محل حادثه، دستورات لازم در خصوص پیگیری علت حادثه را صادر کرد.

 وی همچنین با حضور در محل بیمارستان خاتم الانبیای سلماس از مصدومان این حادثه عیادت کرد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول