اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

یکپارچگی مردم عامل مقابله با توطئه‌ها است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: یکپارچگی و اتحاد مردم عامل مهمی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان محسوب می‌شود.

یکپارچگی مردم عامل مقابله با توطئه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد پیش از ظهر امروز در صبحگاه مشترک فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی نظامی منحصر به فرد در بین نظام‌های سیاسی جهان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران دارای سه ویژگی برجسته است، خاطرنشان کرد: اسلام، رهبری و مردم سه عامل تاثیرگذار در روند پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه نظام اسلامی بر اساس و پایه اسلام شکل گرفت، افزود: رهبری داهیانه امام خمینی (ره) و حرکت در مسیر ولایت موجب شد تا نظام به پیروزی ارزشمند در برابر رژیم ستم‌شاهی دست یابد.

این مسئول با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در 33 سال گذشته همواره مدیون حضور مردم بوده است، افزود: در حال حاضر نیز مردم از پایه‌های اساسی نظام محسوب می‌شوند.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه مردم ایران در 33 سال گذشته در همه عرصه‌ها و لحظه‌های مختلف نظام حضور داشته‌اند، خاطرنشان کرد: نقش مردم به عنوان نیروی تاثیرگذار در سرنوشت نظام همواره وجود داشته و مردم در انجام وظایف خود از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه با اقدام جدی امام خمینی (ره) در سال 42 انقلاب اسلامی آغاز شد، افزود: به دلیل عدم حمایت مردم در این دوره انقلاب اسلامی در سال 57 با استقبال مردم دوباره رویش یافت.

استاندار زنجان یکپارچگی و هماهنگی مردم را عامل مهمی در برابر توطئه‌های دشمنان برشمرد و گفت: در دوران بنی صدر نیز اگر چه بنی صدر با عوام‌فریبی توانسته بود از مردم رای اعتماد بگیرد اما به واسطه فعالیت‌های ضداسلامی از سوی مردم طرد شد.

این مسئول حضور جدی مردم در دوران دفاع مقدس را نیز بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: مردم با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل به کمک نیروهای نظامی آمده و پیروزی نظام را در برابر اتحاد شرق و غرب رقم زدند.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه مردم ولایی و همیشه در صحنه انقلاب اسلامی در فتنه‌های مختلف نیز خوش درخشیده‌اند، خاطرنشان کرد: خنثی کردن توطئه و فتنه 88 نیز از اقدامات جدی مردم در برابر توطئه‌های دشمنان بود.

وی با اشاره به اینکه حماسه 9 دی با حضور مردم در صحنه رقم خورد، خاطرنشان کرد: این اقدام نشان داد که مردم همچنان پای کار بوده و از هر فرصتی برای حضور در صحنه استفاده می‌کنند.

استاندار زنجان با بیان اینکه مردم کشور در صحنه‌های بین‌المللی نیز تاثیر گذار بوده‌اند، ادامه داد:‌ نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نیز به عنوان روز قدس عمق دفاع از ملت مظلوم فلسطین را در جهان نشان می‌دهد.

این مسئول ادامه داد: انقلاب اسلامی نیز با بیداری اسلامی که الگو گرفته و نشأت گرفته از انقلاب اسلامی است در حال حاضر تنها نبوده و نقش مردم در جای جای این بیداری به چشم می‌خورد.

رئوفی‌نژاد با اشاره به حضور رئیس جمهور در محافل بین‌المللی در هشت سال گذشته افزود: صدای رسا و مقتدرانه رئیس جمهور، صدای 75 میلیون جمعیت ایران و صدای 110 کشور جنبش غیر متعهدها در جهان طنین‌انداز شد.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: مردم در کنار نیروی انتظامی به تامین امنیت جامعه کمک می‌کنند.

استاندار زنجان با بیان اینکه ارتباط مطلوب مردم با پلیس موجب ارتقای امنیت اجتماعی و امنیت پایدار شده است، اذعان داشت: تعامل جدی مردم با پلیس امنیت بخش‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی را به دنبال داشته است.

انتهای پیام/ن10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول