اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی باشکوه

مهد قرآن بندر کنگان راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مسئولان و فعالان قرآنی، مهد قرآن بندر کنگان راه‌اندازی شد.

مهد قرآن بندر کنگان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان بعد از ظهر امروز در آئین افتتاح مهد قرآن بندر کنگان با تبریک به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس، حاوی مقدس‌ترین آثار ارزشی و دینی و آ‌ئینه تمام‌نمای مقاومت و ایستادگی ملت ایران است.

حجت‌الاسلام رحیم اهرمی با اشاره به اهمیت نشر آثار دفاع مقدس برای آشنایی نسل جدید انقلاب با دفاع مقدس خاطر نشان کرد: از جمله آثار ارزشی هشت سال نبرد مقدس، خاطرات دفاع مقدس است که از بهترین مواریث این مرز و بوم به شمار می‌آید.

این مسئول با اشاره به حضور فعال تبلیغات اسلامی در برنامه‌های بزرگداشت دفاع مقدس شهرستان کنگان بیان داشت: این اداره در نشست‌ها و برنامه‌هایی که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شده شرکت فعال داشته و همواره برای تبیین فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت در جامعه کوشیده است.

وی اضافه کرد: برای تبیین فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه باید توجه خاصی به مدارس داشته باشیم و ثبت و راه‌اندازی هیئات مذهبی دانش‌آموزی در مدارس شهرستان کنگان از اقدامات ارزشمندی است که با همکاری متقابل آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی شهرستان صورت می‌پذیرد و در گسترش فعالیت‌های فرهنگی و دینی اثربخش خواهد بود.

اهرمی ادامه داد: ایجاد هیئات مذهبی دانش‌آموزی فواید فراوانی به دنبال خواهد داشت که بهره‌گیری از استعدادهای دانش‌آموزان از مهم‌ترین دستاوردها و نتایج این مهم خواهد بود.

وی با اشاره به استقبال صورت گرفته از این طرح‌ها تصریح کرد: این امر در مدارس با استقبال چشمگیر مدیران مواجه بوده است که در نتیجه رشد تراکمی این قبیل تشکلات را در مدارس و سطح شهرستان به دنبال خواهد داشت.

این مسئول با تشریح فعالیت‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان در سطح مدارس اذعان داشت: ایجاد انجمن اسلامی دانش‌آموزی در مدارس شهرستان کنگان از اقدامات مهم این نهاد است که با هدف نشر مفاهیم غنی و عظیم اسلامی در حال انجام است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان عنوان کرد: توجه به رسالت‌های سازمان تبلیغات اسلامی مبنی بر بالا بردن سطح بینش سیاسی و عقیدتی مردم و اهمیت تاکید این برنامه‌ها در قشر جوان، مقابله با تهاجم فرهنگی و تقویت و گسترش اصول و آرمان‌های اسلام ناب محمدی (ص) از مهم‌ترین اقداماتی است که تبلیغات اسلامی کنگان در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول